Dobry den vespolek, Velice souhlasim, protoze to, ze je banner ve forme tzv. Rich media neni zaruceny recept na dobrou ucinnost. Cele je to o kvalitnim napadu a zpracovani, takze je mozne dosahnout vysoke ucinnosti i pomoci standardnich formatu banneru, ale diky moznostem ostatnich technologii (RMB) je samozrejmne mnohem vetsi moznost realizace kvalitnich napadu. S pozdravem Stanislav Vojta ----------------------------------------------------- ClickWorx, reklamni divize Internet servis, a.s. V Olsinach 75,100 97 Praha 10 tel:+420-2-81002233 fax:+420-2-81002255 mailto:reklama@clicworx.cz http://www.clickworx.cz ----------------------------------------------------- > -----Původní zpráva----- > Od: reklama-return-2157-standa=internet.cz@nawebu.cz > [mailto:reklama-return-2157-standa=internet.cz@nawebu.cz]za uivatele > Patrick.Zandl@mobil.cz > Odesláno: 17. února 2000 10:51 > Komu: reklama@nawebu.cz > Předmět: Re: Normalni vs. rich media bannery, dolni vs. horni pozice > > > > mame podobne vysledky s HTML bannery (horni pozice do 50 kImpresi bezne > 6-8-15%), ostatne, to je take duvod, proc jsme je pred dvemi lety zacali > prosazovat a az letos se na ne klienti zacali chytat. Ale jde hodne o to, > jak ten banner vypada - urcite znate na US serverech ten banner "Majzni > svoji opici" kde beha opice a vy ji mate bejzbolkou sejmout. Kliknu si > zarucene vzdy :) > > hezky den, > > Patrick Zandl > --- > Mobil server, s.r.o. - http://www.mobil.cz > Patrick.Zandl@mobil.cz > POZOR: ZMENA tel. CISLA NA +420-2-96309090 > > > -------------------------------------------------------------------------- > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST