RE: Normalni vs. rich media bannery, dolni vs. horni pozice

From: Stanislav Vojta (standa@clickworx.cz)
Date: 17. 02. 2000, 11:17 CET


Dobry den vespolek,
	Velice souhlasim, protoze to, ze je banner ve forme tzv. Rich media neni
zaruceny recept na dobrou ucinnost. Cele je to o kvalitnim napadu a
zpracovani, takze je mozne dosahnout vysoke ucinnosti i pomoci standardnich
formatu banneru, ale diky moznostem ostatnich technologii (RMB) je
samozrejmne mnohem vetsi moznost realizace kvalitnich napadu.

S pozdravem Stanislav Vojta
-----------------------------------------------------
ClickWorx, reklamni divize Internet servis, a.s.

V Olsinach 75,100 97 Praha 10
tel:+420-2-81002233         fax:+420-2-81002255
mailto:reklama@clicworx.cz  http://www.clickworx.cz
-----------------------------------------------------

> -----Původní zpráva-----
> Od: reklama-return-2157-standa=internet.cz@nawebu.cz
> [mailto:reklama-return-2157-standa=internet.cz@nawebu.cz]za uživatele
> Patrick.Zandl@mobil.cz
> Odesláno: 17. února 2000 10:51
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Předmět: Re: Normalni vs. rich media bannery, dolni vs. horni pozice
>
>
>
> mame podobne  vysledky s HTML bannery (horni pozice do 50 kImpresi bezne
> 6-8-15%), ostatne, to je take duvod, proc jsme je pred dvemi lety zacali
> prosazovat a az letos se na ne klienti zacali chytat. Ale jde hodne o to,
> jak ten banner vypada - urcite znate na US serverech ten banner "Majzni
> svoji opici" kde beha opice a vy ji mate bejzbolkou sejmout.  Kliknu si
> zarucene vzdy :)
>
> hezky den,
>
> Patrick Zandl
> ---
> Mobil server, s.r.o. - http://www.mobil.cz
> Patrick.Zandl@mobil.cz
> POZOR: ZMENA tel. CISLA NA +420-2-96309090
>
>
> --------------------------------------------------------------------------
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST