Pred casem zde byla debata, zda jsou ucinnejsi bannery na horni nebo dolni pozici, alespon pro server Mensy CR je to jednoznacne: horni pozice: CTR 1.08 procenta dolni pozice: CTR 0.38 procenta reklamni ctverec 125x125 po leve strane: CTR 0.75 procenta Na vsech pozicich v danem obdobi rotovaly srovnatelne bannery, pocet zobrazeni byl dost vysoky na to, aby cisla byla spolehliva. Zajimavejsi je zkusenost, kterou mame s rich-media bannery: Jako vymena byl u nas umisten rich-media banner serveru www.dama.cz (slo o formular, kde byl napis Je vase vaha optimalni? a vstupni pole pro vysku v cm a vahu v kg, po odeslani se na strance Damy objevilo vyhodnoceni a hodnota tzv. BMI - body mass indexu). Tento banner mel u nas na spodni pozici CTR 5-6 procent, tzn. cca 10x (!)vice, nez u nas na teto pozici dosahuji bezne bannery. Uz druhy den se u nas objevuje tento banner v levem sloupci predelany na reklamni ctverec 125x125 pixelu (pokud ho chcete videt, podivejte se na www.mensa.cz, v levem sloupci na nej brzo narazite - dostava ctvrtinu vsech moznych zobrazeni), jeho dosavadni statistiky jsou tyto: zobrazeni: 774 kliknuti (=odeslani): 119 CTR: 15.37 procenta Sledujeme take unikatni CTR (pocet unikatnich kliknuti podle IP adres k poctu unikatnich zobrazeni): unikatni zobrazeni: 263 unikatni kliknuti: 91 unikatni CTR: 34.60 procenta (tzn. zhruba kazdy treti clovek, ktery reklamni ctverec alespon jednou videl, ho alespon jednou vyplnil a odeslal!) Mate nekdo podobnou zkusenost s uspesnosti (nebo neuspesnosti) rich-media banneru? Jste nekdo take ochotni zverejnit v teto konferenci udaje o prumerne uspesnosti banneru na horni/dolni pozici na vasem serveru? Jirka Lahvicka, lahvicka@altavista.net Mensa CR, www.mensa.cz P.S. Statistiky banneru Damy zverejneny se souhlasem provozovatele. ---------------------------------------------------------------- Get your free email from AltaVista at http://altavista.iname.com
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:36 CEST