IMHO 0,38 CTR se mi zda moc malo, na Intervalu je na dolni pozici 1,23 procent a na horni
pozici 1,479. A co se tyce ikona, ktera je na Intervalz umistnena v dolni pozici, tam je
CTR pochopitelne velmi nizke - 0,49.
Nevim ovsem, proc zjistovat jednotlive CTR na ruznych serverech, protoze zalezi na
banneru - neni problem udelat banner, ktery bude mit CTR 0.01 :o), ale nekdy je problem
dosahnout 3 procent. Muj rekord je 13.07 procent u Adama :o)) Jednalo se pochopitelne o
klasicky formularovy banner.
s pratelskym pozdravem
Miroslav Kucera, sefredaktor
ZONER software, s.r.o. - Internet Services
Kozeluzska 5, 602 00 Brno, Czech Republic
tel.: +420-5-43257244, fax: +420-5-43257245
miroslav.kucera@interval.cz, ICQ: 27602850
http://www.zoner.cz - company website
http://www.czechia.com - web-hosting services
http://www.inshop.cz - e-commerce server
http://www.interval.cz - news server
----- Původní zpráva -----
Od: <lahvicka@altavista.net>
Komu: <reklama@nawebu.cz>
Odesláno: 17. února 2000 11:26
Předmět: RE: Normalni vs. rich media bannery, dolni vs. horni pozice
| Umisteni banneru je vzdycky kompromis mezi pranim inzerentu (kteri je chteji mit co
nejvyse) a navstevniku (co nejnize a co nejmene, pokud nejsou tak uvedomeli, aby chapali,
ze provozovatel reklamu proste potrebuje). Nase ceny za horni a dolni pozici jsou ve
zhruba stejnem pomeru jako CTR na techto pozicich.
| Svym mailem jsem se take proto snazil vyzvedet, jaka CTR na dolni pozici je obvykla na
jinych serverech, me nasich 0.38 procenta za jedno sledovane obdobi pripada pro banner na
dolni pozici srovnatelne s ostatnimi servery, pokud mate nekdo jiny nazor/zkusenost,
ozvete se! Ostatne, kdyz se to inzerentovi nelibi, muze vyrobit rich-media banner a bude
mit svych 5 procent i na teto pozici :-).
| Jirka Lahvicka, lahvicka@altavista.net
| Mensa CR, www.mensa.cz
|
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:37 CEST