RE: Reklamni kampan

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 09. 04. 1999, 12:32 CEST


Dne 9. 4. 1999 Michal Matula napsal:

> Seznam, nebo pres BillBoard.cz nebo Linx. Ohanite se tady odborniky, ale =
> prominte mi - kolik z lidi v IP je odborniky pres internetovou reklamu - =
> mozna v Belgii, ale to je zase jiny svet. A Mr. Linx i BillBoard.cz jsou =
> tady uz pres rok, takze urcite zkusenosti s tim, co funguje a co ne nam =
> uprit nemuzete, i kdybychom meli jenom zvlastni skolu.

To je stale dokola, proctete par majlu zpet.

Nepochybuji o tom, ze mate jiste zkusenosti s prodejem reklamy na Inetu, 
ale ty high firmy se proste s vami bavit nebudou (IMHO), ty chteji znameho 
partnera, ktery pro ne dela kompletni servis nekolik let.

Je to o marketingu a o penezich, at se to nekomu libi nebo ne. A budete 
sami proti sobe, kdyz nenechate IP zit a zkouset, oni totiz mohou udelat 
tu cernou praci za vas a za par let uz bude mozna Coca-Cola bezne chodit 
za BB, protoze pred lety je na Inet privedlo IP.

				S pozdravem Tomas Krause

----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \           http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \   CTETE: http://www.root.cz/
------------------------------------------------------------------------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST