> > > Seznam, nebo pres BillBoard.cz nebo Linx. Ohanite se tady odborniky, ale = > > prominte mi - kolik z lidi v IP je odborniky pres internetovou reklamu - = > > mozna v Belgii, ale to je zase jiny svet. A Mr. Linx i BillBoard.cz jsou = > > tady uz pres rok, takze urcite zkusenosti s tim, co funguje a co ne nam = > > uprit nemuzete, i kdybychom meli jenom zvlastni skolu. > > To je stale dokola, proctete par majlu zpet. Cetl jsem je vsechny :o))) > > Nepochybuji o tom, ze mate jiste zkusenosti s prodejem reklamy na Inetu, > ale ty high firmy se proste s vami bavit nebudou (IMHO), ty chteji znameho > partnera, ktery pro ne dela kompletni servis nekolik let. > > Je to o marketingu a o penezich, at se to nekomu libi nebo ne. A budete > sami proti sobe, kdyz nenechate IP zit a zkouset, oni totiz mohou udelat > tu cernou praci za vas a za par let uz bude mozna Coca-Cola bezne chodit > za BB, protoze pred lety je na Inet privedlo IP. > To je presne ono, kazdy mluvi o necem jinem. My se tady s panem Kubou snazime rict, ze pokud je klient, ktery je presvedceny o tom, ze chce na Internetu do reklamy investovat, tak uz je to jedno, jestli to udela pres IP, MIA nebo pres vymmenny system, kde ma vsechno ve vlastnich rukou - zadne male nebo velke servery obihat se smlouvama nemusi. Zalezi jen na tom, koho potrebuje oslovit a jak a jak moc chce mit na vlastni kampan vliv. Vy spise prinasite argumenty pro majitele serveru, proc jit k IP - pro potencialniho investora by ty argumenty mely byt asi jine. Krome toho - 10x 100.000 je totez jako 1x1.000.000, takze my mame zajem ne jenom o ty "high firmy". (to je zkusenost, ne vymysl :o)) ) Michal Matula BillBoard.cz team http://www.billboard.cz BillBoard.cz - reklama na Internetu ZDARMA! info@billboard.cz
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST