Re: Reklamni kampan

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 09. 04. 1999, 12:47 CEST


>
> > Seznam, nebo pres BillBoard.cz nebo Linx. Ohanite se tady odborniky, ale
=
> > prominte mi - kolik z lidi v IP je odborniky pres internetovou reklamu -
=
> > mozna v Belgii, ale to je zase jiny svet. A Mr. Linx i BillBoard.cz jsou
=
> > tady uz pres rok, takze urcite zkusenosti s tim, co funguje a co ne nam
=
> > uprit nemuzete, i kdybychom meli jenom zvlastni skolu.
>
> To je stale dokola, proctete par majlu zpet.

Cetl jsem je vsechny :o)))

>
> Nepochybuji o tom, ze mate jiste zkusenosti s prodejem reklamy na Inetu,
> ale ty high firmy se proste s vami bavit nebudou (IMHO), ty chteji znameho
> partnera, ktery pro ne dela kompletni servis nekolik let.
>
> Je to o marketingu a o penezich, at se to nekomu libi nebo ne. A budete
> sami proti sobe, kdyz nenechate IP zit a zkouset, oni totiz mohou udelat
> tu cernou praci za vas a za par let uz bude mozna Coca-Cola bezne chodit
> za BB, protoze pred lety je na Inet privedlo IP.
>

To je presne ono, kazdy mluvi o necem jinem. My se tady s panem Kubou
snazime rict, ze pokud je
klient, ktery je presvedceny o tom, ze chce na Internetu do reklamy
investovat, tak uz je to jedno, jestli to udela pres IP, MIA nebo pres
vymmenny system, kde ma vsechno ve vlastnich rukou - zadne male nebo velke
servery obihat se smlouvama nemusi. Zalezi jen na tom, koho potrebuje
oslovit a jak a jak moc chce mit na vlastni kampan vliv.
Vy spise prinasite argumenty pro majitele serveru, proc jit k IP - pro
potencialniho investora by ty argumenty mely byt asi jine.
Krome toho - 10x 100.000 je totez jako 1x1.000.000, takze my mame zajem ne
jenom o ty "high firmy". (to je zkusenost, ne vymysl :o)) )

Michal Matula
BillBoard.cz team
http://www.billboard.cz
BillBoard.cz - reklama na Internetu ZDARMA!
info@billboard.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST