RE: Reklamni kampan

From: Michal Matula (micnet@idp.cz)
Date: 09. 04. 1999, 07:40 CEST


Tak asi abych se do toho taky vlozil, ze? :o))

Z vlastni zkusenosti ve funkci "brouzdace" bych kacirsky rekl, ze je to
prave naopak. Pokud prijdu na stranku, kterou jsem hledal a ktera mne
zaujme, nezajima mne reklama, ale obsah te stranky a potom pokracuji v
dalsim hledani. Ale pokud se dostanu na stranku nesmyslnou, osklivou a pod.,
potom je sance tak 50/50 ze kliknu Back nebo banner...


Taky bych velice vrele souhlasil s panem Svatonem. Proc by nekdo klikal na banner na strance, na kterou prisel pro informace a dostaval se tak z ni pryc (pokud ovsem ten banner neni oprvadu SUPER). Rozhodne to neudela hned, mozna az ji docte a mozna ani potom. Pravdepodobnost, ze na banner kliknu nekde, kam jsem se dostal treba z vyhledavace z zjistil jsem, ze to neni ono je podle mne asi vyssi.

Jinak ovsem musim souhlasit s panem Kubou - reklama na Seznamu, Psovi atd. mi nezaruci uspech, stejne jako mi uspech nezaruci reklama v BillBoardu, Mr. Linxovi nebo IP. Cele to je prece jenom o zasahu co nejvetsiho poctu tech spravnych lidi. A tady se na mne nezlobte, ale v tomhle maji vymenne site docela velkou vyhodu, protoze prave na tech malych strankach ( ktere tady vehementne odsuzujete a bez kterych by ani Seznam nebyl), tak na tech malych srtankach se vyskytuji lide, kteri na Psa nebo Seznam treba vubec nechodi. Pokud to chcete podporit cisly, tak BillBoard.cz je schopen zasahnout cca 190.000 IP za mesic (DCCI unor), pricemz celkove CTR za mesic od srpna nespadlo pod 2% a v lednu bylo 4.9% (DCCI).

Jinak se mi zda, ze tady kazdy mluvi tak trosku o necem jinem. Zacalo to tim, ze nekdo rekl, ze chce investovat do reklamy - tim padem nemusime mluvit o tom, jestli IP je schopno nebo neni schopno pritahnout klienty. Klient uz tady je, takze se bavme o tom, proc zadat reklamu pres IP, na Seznam, nebo pres BillBoard.cz nebo Linx. Ohanite se tady odborniky, ale prominte mi - kolik z lidi v IP je odborniky pres internetovou reklamu - mozna v Belgii, ale to je zase jiny svet. A Mr. Linx i BillBoard.cz jsou tady uz pres rok, takze urcite zkusenosti s tim, co funguje a co ne nam uprit nemuzete, i kdybychom meli jenom zvlastni skolu.

Tak, muzete zacit trhat :o))))

Michal Matula
BillBoard.cz team



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST