To je otazka na kterou se od prvopocatku ptam, ale v bourlive diskuzi ty pripominky zrejme zapadly. A hledam odpoved nejenom co se tyka celkoveho objemu penez, ale i pomeru cena/objem prostoru. Coufal Bohuslav >>> "Tomas Kouba" <tomas@neo.cz> 9.4.1999 8:25:03 >>> Pripada mi, ze se ta debata nejak zvrhla. Vi nekdo, ktera agentura je v CR pri prodeji reklamniho prostoru nejuspesnejsi? Komu se podarilo prodat za nejvic penez reklamniho prostoru na Internetu v CR... --------------------------------------- Tomas Kouba mailto:tomas@neo.cz -----Original Message----- From: Coufal Bohuslav [mailto:bcoufal@onyx.cz] Sent: Thursday, April 08, 1999 8:54 PM To: reklama@nawebu.cz Subject: RE: Reklamni kampan A jsme zase u toho, na co jsem se puvodne ptal. Reknete nektery z uzivatelu ostatnich reklamnich systemu jak jste spokojeni s prodejem Vaseho serveru u Vasi agentury. Alespon naznacte:-) Bob. >>> "Martin" <info@clark.cz> 04/08/99 06:49pm >>> Ja jsem nechtel rici, ze reklama na vlozky se mi nelibi (to jsem nevhodne napsal), ale chtel jsem rici, ze 90% inzerentu v Ceske TV v dohledne dobe nebude inzerovat na webu (Unilever) a ze z protocenych milionu neuvidi jeste dlouho cesky internet ani korunu. Stavajivci skupina inzerentu na webu je zcela jinde a tam zatim IP zasahuje minimalne.
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST