Re: Reklamni kampan II

From: Coufal Bohuslav (bcoufal@onyx.cz)
Date: 09. 04. 1999, 10:16 CEST


To je otazka na kterou se od prvopocatku ptam, ale v bourlive diskuzi ty pripominky zrejme zapadly.

A hledam odpoved nejenom co se tyka celkoveho objemu penez, ale i pomeru cena/objem prostoru.

Coufal Bohuslav

>>> "Tomas Kouba" <tomas@neo.cz> 9.4.1999 8:25:03 >>>
Pripada mi, ze se ta debata nejak zvrhla. Vi nekdo, ktera agentura je v CR
pri prodeji reklamniho prostoru nejuspesnejsi? Komu se podarilo prodat za
nejvic penez reklamniho prostoru na Internetu v CR...

---------------------------------------
Tomas Kouba
mailto:tomas@neo.cz 


-----Original Message-----
From: Coufal Bohuslav [mailto:bcoufal@onyx.cz] 
Sent: Thursday, April 08, 1999 8:54 PM
To: reklama@nawebu.cz 
Subject: RE: Reklamni kampan


A jsme zase u toho, na co jsem se puvodne ptal.

Reknete nektery z uzivatelu ostatnich reklamnich systemu jak jste spokojeni
s prodejem Vaseho serveru u Vasi agentury. Alespon naznacte:-)

Bob.

>>> "Martin" <info@clark.cz> 04/08/99 06:49pm >>>
Ja jsem nechtel rici, ze reklama na vlozky se mi nelibi (to jsem nevhodne
napsal), ale chtel jsem rici, ze 90% inzerentu v Ceske TV v dohledne dobe
nebude inzerovat na webu (Unilever) a ze z protocenych milionu neuvidi jeste
dlouho cesky internet ani korunu. Stavajivci skupina inzerentu na webu je
zcela jinde a tam zatim IP zasahuje minimalne.



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST