> >Kdyz uz chci prodat reklamu na cas, musi cena byt stejna jako v pripade >impression, plus minus par korun. 30% rozdil je opravdu sila a asi bych >premyslel zda se s takovym provozovatelem vubec bavit. > > Vychazim z konkretnich cisel z roku 1998. Z kamani na Atlasu a Seznamu. Je jasne , ze pokud nekdo napise "V reklamnim prostoru Vas za mesic shledne Vas banner nejmene xxxx lidi " musi se pro jistotu trochu podcenit a pokud mu jeste v danem obdobi vzroste navstevnost je z toho klidne 30% a nemusi to byt zpusobeno nejakou lupmarnou nebo vychytralou kalkulaci. Podle mne to vyplyva z podstaty veci. Napriklad loni na Seznamu v reklamni packu "Standart", za 3500 mesicne (zarucovali tenkrat 2000 shlednuti za den jsme meli klidne 4 i 5 tisic shlednuti za den (pokud tedy nelhala statistika). Znovu opakuji jakkoliv se to pritomnym poskytovatelum reklamy nebude libit, ze prechodem na imprese doslo defacto ke zdrazeni reklamy na webu. A to proto, ze za stejne penize muj banner uvidi sice presny ale ve valne vetsine mensi pocet lidi nez kdyz se reklama kupovala na cas. Ludek ZITA Ludek
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST