>Obavam se, ze Vase znalost problematiky je povrchni ci jednostranna. Vase >vnimani reklamy vychazi z principu reklamy tistene ci televizni, kdy sazim >sve investice a doufam, ze se zhodnoti tak, jak ocekavam (tj. ze si noviny >precte/televizi pusti ocekavany pocet lidi). > Moje vnimani reklamy muzete ponechat na mne. Krome jineho jsem za reklamu na Webu loni vydal okolo 50 tisic korun takze asi vim o cem mluvim. >Internet prinesl do reklamy jednu z veci, ktera mi pripada pomerne uzasna: >presnost. Souhlasim. > Ac vam pripada nevyhodna, ja jeji vyhody dokazi rozpoznat >a ocenit: na strane klienta je moznost porovnavat ceny jednotlivych medii, >neb se srovnava srovnatelne, zaroven ma zaruku, ze za mesic neprotoci >nekolikanasobne mene, nez ocekaval. Pokud clovek daval reklamu na solidni servery nikdy neprodelal. >Z druhe strany, tj. nas, poskytovatelu obsahu site Internet, je vyhodnost >taktez patrna: medialni a reklamni agentury obchoduji s exaktnimi cisly, >tudiz neni vse o tom, zda-li si klient vzpomene, ze nekde vas server >zahledl a mysli si, ze je navstevovany, ale o tom, ze je prodavano >hmatatelne zbozi. > >Svetove trendy k podobnemu prodeji proste smeruji, resp. tam jiz davno >jsou. O tom nepochybuji reagoval jsem na vznesenou otazku dle svych zkusenosti. > Zpusob prodeje, ktery prosazujete, zustane mozna berlickou pro male >servery, ale ty velke, ktere jsou zivy z reklamy, si podobne principy >nemohou dovolit. > Ja zde nic nepropaguji. Jan jen muzu koupit nebo nekoupit co mi poskytovatele reklamy nabidnou a rikam ze radeji koupim u solidniho poskytovatele casove obdobi nez balicek imresi. Ludek ZITA
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST