Re: imprese versus cas

From: Ludek ZITA (lzita@support.cz)
Date: 10. 03. 1999, 13:23 CET


>Obavam se, ze Vase znalost problematiky je povrchni ci jednostranna. Vase
>vnimani reklamy vychazi z principu reklamy tistene ci televizni, kdy sazim
>sve investice a doufam, ze se zhodnoti tak, jak ocekavam (tj. ze si noviny
>precte/televizi pusti ocekavany pocet lidi).
>

Moje vnimani reklamy muzete ponechat na mne. Krome jineho jsem za reklamu na
Webu loni vydal okolo
50 tisic korun takze asi vim o cem mluvim.

>Internet prinesl do reklamy jednu z veci, ktera mi pripada pomerne uzasna:
>presnost.

Souhlasim.


> Ac vam pripada nevyhodna, ja jeji vyhody dokazi rozpoznat
>a ocenit: na strane klienta je moznost porovnavat ceny jednotlivych medii,
>neb se srovnava srovnatelne, zaroven ma zaruku, ze za mesic neprotoci
>nekolikanasobne mene, nez ocekaval.


Pokud clovek daval reklamu na solidni servery nikdy neprodelal.

>Z druhe strany, tj. nas, poskytovatelu obsahu site Internet, je vyhodnost
>taktez patrna: medialni a reklamni agentury obchoduji s exaktnimi cisly,
>tudiz neni vse o tom, zda-li si klient vzpomene, ze nekde vas server
>zahledl a mysli si, ze je navstevovany, ale o tom, ze je prodavano
>hmatatelne zbozi.
>
>Svetove trendy k podobnemu prodeji proste smeruji, resp. tam jiz davno
>jsou.

O tom nepochybuji reagoval jsem na vznesenou otazku dle svych zkusenosti.


> Zpusob prodeje, ktery prosazujete, zustane mozna berlickou pro male
>servery, ale ty velke, ktere jsou zivy z reklamy, si podobne principy
>nemohou dovolit.
>


Ja zde nic nepropaguji. Jan jen muzu koupit nebo nekoupit co mi
poskytovatele reklamy nabidnou a rikam ze radeji koupim u solidniho
poskytovatele casove obdobi nez balicek imresi.

Ludek ZITA



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST