Re: imprese versus cas

From: Adam Hauner (aha@pinknet.cz)
Date: 10. 03. 1999, 13:25 CET


On Wed, 10 Mar 1999, Ludek ZITA wrote:

> Znovu opakuji jakkoliv se to pritomnym poskytovatelum reklamy nebude libit,
> ze prechodem na imprese doslo defacto ke zdrazeni reklamy na webu. A to
> proto, ze za stejne penize muj banner uvidi sice presny ale ve valne vetsine
> mensi pocet lidi nez kdyz se reklama kupovala na cas.

Znovu opakuji, ze z prave z techto duvodu, ktere uvadite, bude problem
podobnou reklamu sehnat. Zvyseni ceny reklamy odpovida zlepseni slozeni
cilove skupiny a vsem trendum, navic se jedna o cenu trzni - je takova, za
kterou to nekdo koupi.
                                                Adam Hauner

--=[ AHA ]=[ aha@pinknet.cz ]=[ ICQ 3443338 ]=[ http://www.postcard.cz ]=--



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST