Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 12. 11. 1998, 10:04 CET


Jiri Barborik wrote:
> 
> Podle statistiky uspesnosti vsech banneru, ktere jsme tocili za
> posledni dva mesice, dochazim k zaveru, ze o vikendu, kdy je nizsi
> provoz, je uspesnost vyssi nez ve vsedni dny. Konkretne u nas je to
> pres tyden cca 1-2%, o vikendu 2-3%.
> 
> Kdybych byl skrblik, nechal bych sve bannery tocit jenom o vikendu :)

Otazka je jaka cilova skupina browsi o vikendu. Vyssi klikavost nemusi
znamenat realne vyssi prinos pro inzerenta.

			Tomas

----------------------------------/\------------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /  \  /\       http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725                 /  \/    \/  \      NEW: http://www.woko.cz/
http://www.4web.cz/        /    \    /    \
---------------------< NAVRCHOLU podporuje - http://www.bojkot.cz>------



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST