Jiri Barborik wrote: > > Podle statistiky uspesnosti vsech banneru, ktere jsme tocili za > posledni dva mesice, dochazim k zaveru, ze o vikendu, kdy je nizsi > provoz, je uspesnost vyssi nez ve vsedni dny. Konkretne u nas je to > pres tyden cca 1-2%, o vikendu 2-3%. > > Kdybych byl skrblik, nechal bych sve bannery tocit jenom o vikendu :) Otazka je jaka cilova skupina browsi o vikendu. Vyssi klikavost nemusi znamenat realne vyssi prinos pro inzerenta. Tomas ----------------------------------/\------------------------------------ Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \/ \/ \ NEW: http://www.woko.cz/ http://www.4web.cz/ / \ / \ ---------------------< NAVRCHOLU podporuje - http://www.bojkot.cz>------
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST