Re: uspesnost reklamy v procentech

From: Robert Bares (robacoco@bohem-net.cz)
Date: 11. 11. 1998, 16:18 CET


> Mike Roskanuk wrote:
> >
> > Navic CTR vetsiny banneru ovlivnuje jeste rozdil
> > mezi pracovnim dnem a vikendem - jednak spousta lidi....
>
> Napada me takova myslenka - neni uspesnost banneru o vikendu vyssi?
> Vetsina lidi o vikendu nepracuje a browsi pro zabavu. Clovek je tedy
> IMHO 'svolnejsi' k nejakemu tomu kliknuti. V tydnu vetsinou neco hleda a
> kdyz najde, pokracuje v praci a nema chut odbocovat nekam jinam.
>
> Nebo je to naopak a o vikendu lide nechteji utracet sve impulsy
> odbockami z cesty? (za firemni se to browsi)
>
> A nebo je to cele blbost a uspesnost je priblizne stejna?

Mno, uplna blbost to nebude, take jsem si vsiml, ze lide o vikendu a dnech
volna vice klikaji, ale zase mene browsi, takze ono to vyjde na stejno,
ne-li hure....

R.B.
-------------------------------------------------------------
* E-mail: cocoinfo@coco.cz, robacoco@bon.cz
* ICQ: 15275918
* COmputer-COnnection Web Design - <http://www.coco.cz>
* FreeWeb - WWW stranky zdarma - <http://freeweb.bohemia.net>
* CBN - Pocitacovy tydenik - <http://computer.bohemia.net>
* GamezWorld - Hracuv raj - <http://gamezworld.bohemia.net>



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST