> Mike Roskanuk wrote: > > > > Navic CTR vetsiny banneru ovlivnuje jeste rozdil > > mezi pracovnim dnem a vikendem - jednak spousta lidi.... > > Napada me takova myslenka - neni uspesnost banneru o vikendu vyssi? > Vetsina lidi o vikendu nepracuje a browsi pro zabavu. Clovek je tedy > IMHO 'svolnejsi' k nejakemu tomu kliknuti. V tydnu vetsinou neco hleda a > kdyz najde, pokracuje v praci a nema chut odbocovat nekam jinam. > > Nebo je to naopak a o vikendu lide nechteji utracet sve impulsy > odbockami z cesty? (za firemni se to browsi) > > A nebo je to cele blbost a uspesnost je priblizne stejna? Mno, uplna blbost to nebude, take jsem si vsiml, ze lide o vikendu a dnech volna vice klikaji, ale zase mene browsi, takze ono to vyjde na stejno, ne-li hure.... R.B. ------------------------------------------------------------- * E-mail: cocoinfo@coco.cz, robacoco@bon.cz * ICQ: 15275918 * COmputer-COnnection Web Design - <http://www.coco.cz> * FreeWeb - WWW stranky zdarma - <http://freeweb.bohemia.net> * CBN - Pocitacovy tydenik - <http://computer.bohemia.net> * GamezWorld - Hracuv raj - <http://gamezworld.bohemia.net>
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:34 CEST