Re: RE(3): Tema

From: Jan Vobruba, Ski.CZ (vobruba@winroute.cz)
Date: 09. 09. 1998, 00:42 CEST


    Porad se tady mluvi o click rate. Ja si myslim, ze CRT neni spravna
velicina na mereni ucinnosti reklamy. Je to sice jednoduche, ale kdyz
nezmerim CRT v tisku, TV nebo na billboardu je to jen statisticky zajimavy
udaj.

    Firma si da reklamu na internet, protoze tam jsou jeji potencialni
zakaznici, je to reklama relativne levna a lze na specializovanych serverech
oslovit dosti specifickou skupinu. Take nesmime zapomenout, ze na internetu
jsou lidi vetsinou lide s nadprumernymi prijmy (nebo v budoucnu s nadprumer
prijmy - studenti VS).

    Internet je vhodny jak na imaginovou kampan (povedomi o znacce,
produktu) -tady nema cenu merit CRT, tak na produktovou kampan - tady ma CRT
trochu vetsi vyznam, ale predevsim je potreba hlidat CSR jak se zminil
Patrik Zandl.

    Ohledne ceny reklamy a CPT je nutno porovnavat porovnatelne. Nejvetsi
problem podle me je, jak srovnat banner s tiskouvou reklamou nebo televizi
tj. 1 banner treba za 1/2 strany (nebo jen 1/3) v casopise nebo 20 s (nebo
30s) spot v televizi? Mate nekdo takove komplexni srovnani?

Jan Vobruba
Ski.CZ



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST