Porad se tady mluvi o click rate. Ja si myslim, ze CRT neni spravna velicina na mereni ucinnosti reklamy. Je to sice jednoduche, ale kdyz nezmerim CRT v tisku, TV nebo na billboardu je to jen statisticky zajimavy udaj. Firma si da reklamu na internet, protoze tam jsou jeji potencialni zakaznici, je to reklama relativne levna a lze na specializovanych serverech oslovit dosti specifickou skupinu. Take nesmime zapomenout, ze na internetu jsou lidi vetsinou lide s nadprumernymi prijmy (nebo v budoucnu s nadprumer prijmy - studenti VS). Internet je vhodny jak na imaginovou kampan (povedomi o znacce, produktu) -tady nema cenu merit CRT, tak na produktovou kampan - tady ma CRT trochu vetsi vyznam, ale predevsim je potreba hlidat CSR jak se zminil Patrik Zandl. Ohledne ceny reklamy a CPT je nutno porovnavat porovnatelne. Nejvetsi problem podle me je, jak srovnat banner s tiskouvou reklamou nebo televizi tj. 1 banner treba za 1/2 strany (nebo jen 1/3) v casopise nebo 20 s (nebo 30s) spot v televizi? Mate nekdo takove komplexni srovnani? Jan Vobruba Ski.CZ
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST