> > Ohledne ceny reklamy a CPT je nutno porovnavat porovnatelne. Nejvetsi >problem podle me je, jak srovnat banner s tiskouvou reklamou nebo televizi >tj. 1 banner treba za 1/2 strany (nebo jen 1/3) v casopise nebo 20 s (nebo >30s) spot v televizi? Mate nekdo takove komplexni srovnani? > >Jan Vobruba >Ski.CZ Zatim se diskutuje. Vyvoj smeruje k prevzeti tradicnich forem z tisku - plosne a skupinove (classified) reklamy v mnohem bohatsich formach. Prouzky (banners) jsou v podstate vylepsenou "malou" reklamou na urovni skupinovych (classifieds) inzeratu. I zdanliva malickost jako kliknuti, vyzaduje usili. Reklama, ktera nevyzaduje zadne usili, kterou nelze prehlednout a ktera "uderi do cela" je tradicne nejuspesnejsi. Tak jako se komercni televize prizpusobila reklame a vetsina poradu jsou v nejlepsim pripade pouhe nosice reklamy, v horsim (komercne uspesnejsim) skrytou reklamou (divaci kopiruji zivotni styl protagonistu, at uz jde o oblekani, jidlo, bytove zarizeni, zpusob zabavy vcetne dovolene atd.), tak se pravdepodobne bude vyvijet tez Internet. Specializovana mista budou lakadlem pro vybrany druh zakazniku. Zacina dochazet ke kritickemu zlomu, kdy si velke podniky zacinaji uvedomovat obrovske moznosti, ktere Internet nabizi a zacinaji menit miminalni castky reklamnich rozpoctu vydavane na reklamu na Internetu za maximalni. To povede predevsim k tomu, ze reklama na Internetu bude delana skutecnymi odborniky, cimz se stane ucinnejsi a tim zadanejsi. Vratislav Kuka Marketingov poradce ABC International Ltd. 117 Westmoreland Rd. Kingston, Ontario Kanada K7M 1J6 Tel. (1-613) 545-3885 Fax (1-613) 545-9458 Mailto:vkabc@canada.com Www: http://dragon.sagar.cz/wtd/authors/kuska.html Chcete proniknout na americké trhy? Kontaktujte nás, první konsultace je zdarma. Provádíme téĎ obchodní pŢeklady z/do angliătiny a/nebo REKLAMNÍ TEXTY V âEˇTINů A ANGLIâTINů. Ve na úrovni pŢedních svűtovch reklamních agentur! Obăas dűláme i zázraky!!
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST