Doma me ucili, ze je slusne pozdravit kdyz nekam prijdu tak teda Dobry den. S reklamkama je to trosku problem jak znamo ziji z provize, kdyz maji obrat v televizi na klienta treba 50 milionu za rok pak je z toho provize 7.500.000,-Kc v tisku je to podobne, radio je sice radove slabsi, ale taky to celkem jde. Na webu je s tim spousta prace a jeste z toho v idealnim pripade maji tak par desitek tisic. No a tak se lidem, kteri jsou ve valne vetsine zamereni na zisk a na sbvetlo vytahuji vysi svych obratu nedivte, ze se s " nejakym webem " moc nepatlaji. A kdyz uz se do toho pusti tak si koupi to nejdrazsi a na 4 mesice dopredu. CTR je nakonci 0.001% ale provize je vetsi. Hmm a tak smutek svetem vladne a nezbyva nez presvedcovat, presvedcovat a presvedcovat. VZHURU DO TOHO :-) David Matyas obchod@seznam.cz , info@seznam.cz http://www.seznam.cz http://www.zoznam.sk -----Původní zpráva----- Od: Tomas Krause <tom@navrcholu.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 9. září 1998 11:07 Předmět: Re: Tema >Libor Novacek wrote: > >> Kazde medium ma sve pro a proti, idealni je podle me kombinovat a neupinat >> se jen jednim smerem. > >Presne tak, vetsina velkych firem ma kampan v TV podporenou i v tisku, >radiu atd., ale na web kaslou. A jsme zase zpatky u reklamnich agentur, >meli by konecne pochopit, ze komplet reklamni kampan obsahuje TV, radio, >tisk, a WEB. > >> A pri inzerovani jinde nez na webu hlavne NEZAPOMINAT >> na uvedeni URL ! Bohuzel na to firmy hodne casto zapominaji.... >> Takovy celostrankovy inzerat v MF dnes s uvedenim WWW adresy dela divy >> - vim o cem mluvim, mam s tim zkusenosti (bohuzel cisla nemuzu prozradit) >> ale mozna je to i levnejsi zpusob, nez ty bannery :-))) > >Po pravde receno nerad prepisuji adresu z novin do browseru, to me musi >hodne zaujmout (klik je pohodlnejsi :), ale samozrejme do inzeratu patri >stejne jako adresa, tel., fax, mail..... > >> Kolik jste jiz videli firemnich razitek ci faktur, kde by byla WWW adresa ? >> Stoji to ... nestoji to skoro nic.... stoji to jen premysleni pri vyrobe >> razitek ci mustru pro fakturu... > >Ten kdo trochu mysli si tam ten udaj da, ne? posuzuji podle sebe :) > >Tomas Krause >-- > /\ >----------------------------------/ \---------------------------------- >Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ >mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz >http://www.4web.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ >ICQ:7828725 / \ / \ >--------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >--- >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST