Ja se take trochu pridam - konec koncu reklamou se snazime zivit :) Casto jsem citaval, jak nektere servery dosahly ucinnosti 10-18-30 procent (neco takoveho tusim vysi i Na vrcholu). Kdyz na Mobil serveru zacina reklamni kampan, ma prvnich par minut ucinnost pres 40 procent - to do te doby, nez se jeden muj testovaci klik vyrovna s poctem impresi. Problem je v tom, ze cim vice impresi, tim mensi ucinnost - na 100 impresich je 5 odkliku nadhernych pet procent. Jenze obecne plati, ze co je do 10 000 impresi, je pod hladinou statisticke chyby a nelze tedy CTR uvadet. Proto taky nikde neuvadime, ze mame na mobilu 40 procent CTR, kdyz je to jen prvnich par minut. Dale - kazdy server ma neco, cemu se rika consumer rate - tedy v cestine neco jako akceptovatelnost pruhu. Toto CSR se da vypocitat sofistikovanejsim software a znamena to vlastne pocet impresi, ktere jeste je ekonomicke vyexportovat na jeden pruh. Na Mobil serveru je CSR okolo 35 000 - tj. do 35 000 impresi na jeden banner ma reklama vysokou ucinnost, protoze se ukazuje prave dvakrat kazdemu ctenari. Pri tretim shlednuti bezi pravdepodobnost, ze si nekdo klikne, radikalne dolu. U kampani, kde se firma necha premluvit na investici do vice banneru, je to take videt - uspesnost je nekde u 2-4 procent na tech 100 000 impresi, coz je docela dobre. U kampani, kde na to inzerent sere, je to videt - ucinnost na 100 000 impresi bezi okolo 1 procenta a nekdy i pod. Proto take mame v reklamnich podminkach, ze u kampani, kde neni dodan jeden banner na tyden, nezarucujeme odezvu. Neni totiz nic mene mileho, nez kdyz se clovek, ktery si koupil internetovou reklamu, diva do vysledku a tam vidi, ze 99,6 procent jeho peněz nenašlo odezvu - a dava to za vinu vam. Z vyse uvedeneho (kdo to docetl az sem, ma bod za vydrz) proto apeluji i na ostatni servery, aby se ta svoje CSR podivaly - zbytecne si mizernymi vysledky reklamnich kampani podrezavame vetev nejen pod sebou, ale pod vsemi ostatnimi - takovy klient, kteremu se odflakne kampan, si to po dalsi leta nekoupi :( S tim samozrejme souvisi i omezeni expedice banneru dvakrate jenomu ctenari - ne vice. toz zatim, tng -----Původní zpráva----- Od: Tomas Krause <tom@navrcholu.cz> Komu: reklama@nawebu.cz <reklama@nawebu.cz> Datum: 8. září 1998 9:38 Předmět: Tema >Jak jsem slibil jednou za cas 'nahodim' tema, aby nam to tady neusnulo. >Takze tema dne: Uspesnost banneru > >Co je uspesna reklamni kampan? Nekde jsem cetl, ze nad 3% je to super, >1-3% prumer a pod 0.8 je treba hledat jiny inzertni server. Samozrejme >je tu i otazka jestli procento odkliknuti je to prave pro urceni >uspesnosti, ale podle me to je ten zakladni rozdil mezi webem a >'papirovou reklamou' a prave moznost sledovani uspesnosti kampane by >mela pritahovat klienty. >Minimalne jako voditko pro porovnani napr. dvou serveru se stejnym >bannerem se procentualni vyjadreni hodi. Tezko inzerenta budete >presvedcovat, ze sice ma jeho banner uspesnost 0.5%, ale vy jste urcite >lepsi nez konkurencni server na kterem ma jeho banner uspesnost 10%. > >.....a vase nazory? > >Tomas Krause >-- > /\ >----------------------------------/ \---------------------------------- >Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ >mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz >http://www.4web.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ >ICQ:7828725 / \ / \ >--------------------< NAVRCHOLU.cz -> LIVE -> Invex -> Internethall >--- > > >
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:32 CEST