RE: Skoda

From: Petr Slovak (petr@trilog.cz)
Date: 17. 08. 1998, 15:37 CEST


> > nabizeji). Abych nebyl nespravedlivy - obcas neco aktualizuji, ale
> > vyvoj jde dal, je plno moznosti, cim by mohli sve stranky
> vylepsit,
> > ale z jejich strany neni zadny viditelny zajem. Skoda. A
> tak to je i s
> > nekterymi nasimi dalsimi zakazniky.
>
> A nemuzete za to castecne i Vy, jako TRILOG ? Jsou to preci
> Vasi zakaznici

Velke firmy jsou v nejakem ovlivnovani vzdycky nepruzne. U male firmy
jednam primo s majitelem, kteremu vysvetlim, co je pro nej nejlepsi a
on (pokud je aspon trosku soudny) samozrejme jakekoliv vylepseni (at
uz designu, funkcnosti nebo jen poctu pristupu) vita a udela pro to
vse.
U velkych firem musi vsechno odsouhlasit nekolik vedoucich a jejich
vedoucich a nejvetsich vedoucich a pak to dopadne tak, ze to cestou
nekde usne.

>
> a je to i na Vas, jak jejich prezentace bude vypadat.
>
> My se starame o prezentaci http://www.nissan.cz a zmeny
> napr. v adresari
> dealeru se delaji kazdou chvili. I kdyz je to vesnicky
> dealer a jde jen o
> to,
> ze jeden ze dvou telefonu uz neni fax, musi se to upravit.
>
> Jak ale koukam, navstevnost Multiservis taky asi
> nepodporuje  - vzdyt je
> tam asi jen 3000 od zacatku roku !

No prave! Neni v nasich silach prezentovat prezentaci Multiservisu
mimo Internet, ale o to se musi postarat oni sami. Vytisknout tech par
pismen navic na jejich reklamni materialy je nestoji vubec nic a
urcite by to v poctu pristupu znamenalo nekolikanasobne zvyseni.

==========================
Petr Slovak
Trilog, s.r.o.
http://www.trilog.cz
e-mail: petr@trilog.cz
telefon: 0603 / 501 642
==========================



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST