> > nabizeji). Abych nebyl nespravedlivy - obcas neco aktualizuji, ale > > vyvoj jde dal, je plno moznosti, cim by mohli sve stranky > vylepsit, > > ale z jejich strany neni zadny viditelny zajem. Skoda. A > tak to je i s > > nekterymi nasimi dalsimi zakazniky. > > A nemuzete za to castecne i Vy, jako TRILOG ? Jsou to preci > Vasi zakaznici Velke firmy jsou v nejakem ovlivnovani vzdycky nepruzne. U male firmy jednam primo s majitelem, kteremu vysvetlim, co je pro nej nejlepsi a on (pokud je aspon trosku soudny) samozrejme jakekoliv vylepseni (at uz designu, funkcnosti nebo jen poctu pristupu) vita a udela pro to vse. U velkych firem musi vsechno odsouhlasit nekolik vedoucich a jejich vedoucich a nejvetsich vedoucich a pak to dopadne tak, ze to cestou nekde usne. > > a je to i na Vas, jak jejich prezentace bude vypadat. > > My se starame o prezentaci http://www.nissan.cz a zmeny > napr. v adresari > dealeru se delaji kazdou chvili. I kdyz je to vesnicky > dealer a jde jen o > to, > ze jeden ze dvou telefonu uz neni fax, musi se to upravit. > > Jak ale koukam, navstevnost Multiservis taky asi > nepodporuje - vzdyt je > tam asi jen 3000 od zacatku roku ! No prave! Neni v nasich silach prezentovat prezentaci Multiservisu mimo Internet, ale o to se musi postarat oni sami. Vytisknout tech par pismen navic na jejich reklamni materialy je nestoji vubec nic a urcite by to v poctu pristupu znamenalo nekolikanasobne zvyseni. ========================== Petr Slovak Trilog, s.r.o. http://www.trilog.cz e-mail: petr@trilog.cz telefon: 0603 / 501 642 ==========================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST