Re: Skoda

From: Libor Novacek (Libor.Novacek@mail.novacomp.cz)
Date: 17. 08. 1998, 15:26 CEST


Petr Slovak wrote:

> nabizeji). Abych nebyl nespravedlivy - obcas neco aktualizuji, ale
> vyvoj jde dal, je plno moznosti, cim by mohli sve stranky vylepsit,
> ale z jejich strany neni zadny viditelny zajem. Skoda. A tak to je i s
> nekterymi nasimi dalsimi zakazniky.

A nemuzete za to castecne i Vy, jako TRILOG ? Jsou to preci Vasi zakaznici

a je to i na Vas, jak jejich prezentace bude vypadat.

My se starame o prezentaci http://www.nissan.cz a zmeny napr. v adresari
dealeru se delaji kazdou chvili. I kdyz je to vesnicky dealer a jde jen o
to,
ze jeden ze dvou telefonu uz neni fax, musi se to upravit.

Jak ale koukam, navstevnost Multiservis taky asi nepodporuje  - vzdyt je
tam asi jen 3000 od zacatku roku !

> Petr Slovak
> Trilog, s.r.o.
> http://www.trilog.cz

Libor Novacek
__________________________________________________
http://www.pohlednice.cz nase sluzba pro Vas - zdarma
  NOVA Computers, s.r.o. - http://www.novacomp.cz
 Internetove a multimedialni aplikace, TouchScreens
       Na Veseli 6/826, Praha 4 - Pankrac
    tel./fax: 02/4284125, GSM : 0602/727336



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST