Bohuzel jsem mail, na ktery chci zareagovat nedopatrenim uz smazal, takze budu citovat priblizne z hlavy: bylo tady receno neco ve smyslu: "Multiservis snad patri k firmam, ktere maji na to, aby si mohly reklamu na Internetu dovolit." To je sice pravda. Ale narazime na problem, kterym to vsechno zacalo - nezajem ze strany firem, ktery muze byt z nekolika duvodu: - nejsou na to lidi, kteri by se o to starali - nepruznost v rozhodovani (to jen u velkych firem) - neduvera v to, ze Internet muze firme vubec neco prinest - neochota do toho vrazet penize ted, dokud to nic neprinasi, kdyz maji dalsi investice, kterymi vydelaji penize hned Jedna strana veci je pritahnout k Internetu co nejvice lidi vcetne brusice z kolbenky (k tomu musi byt pro ne zajimava nabidka na webu). A druha strana je prinutit firmy, aby byly na Internetu co nevice aktivni, aby prilakaly co nejvice lidi (k tomu musi byt na Internet pripojeno co nejvice lidi). Zamotany kruh, ktery se odmotava pomalu, ale nastesti jsou videt cim dal tim vice nejake pokroky. ========================== Petr Slovak Trilog, s.r.o. http://www.trilog.cz e-mail: petr@trilog.cz telefon: 0603 / 501 642 ==========================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST