Re: Skoda

From: Web Art s.r.o. (post@webart.cz)
Date: 16. 08. 1998, 13:54 CEST


>  Myslim, ze firmy nejsou zvykle na tak rychlou komunikaci.

Ne ... to rozhodne ne. Obvykle jim ty informace staci nekdy s pristim vydanim
jejich obvykleho mesicniku.

> Pokud se objevi nejak zmena, tak ma byt na webu za nekolik hodin a ne za
> tyden. Tady si myslim, ze je ale velky dluh u nas - firem, ktere takove
> prezentace vyrabeji.

UF... zatim je to o tom, ze zakaznici zadne prezentace nepotrebuji. To by jste
si meli uvedomit.  :-)

>   No ale zpet k reklame. Co rikate na reklamni kampan IOL www.opravy.cz ci
> www.pamela.cz? Podle mne je tohle vec, ktera velmi poskozuje jmeno
> Internetu. Pokud vytukam www.opravy.cz, tak ocekavam, ze tam bude neco k
> tomuto tematu a ne reklama na pripojeni...

Nesouhlasim... Nastesti ma telekom penize na to, aby to mohl udelat. Zasahuje to
prave i ty bezne Nov@ky. Je to podstatne lepsi nez "jakookostrezenadata" od PVT
nebo famozni billboardy na "internetbrezen"

Spis by mne zajimalo...jestli TELECOM... ve svem vlastni zajmu - (nebo snad
ne??) ... da k dispozici vyhodnoceni provozu na techto domenach.  Docela urcite
by to mohl byt dobry argument pro dalsi rozvoj publikovani na netu pro firmy,
ktere vahaji. (pokud tam nekdo vubec by...l)

Jenze otazka je, jestli v TELECOMU vi, ze se neco muze vyhodnotit.

Martin Konig
www.webart.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST