> > Rovnez si myslim, ze postupem casu se zmeni pristup > firem k prezentacim na > > Internetu. Musi se prestat divat na Internet jako na > casopis. Meli by vice > > vyuzivat aktualizaci, interaktivity, obchodovani a > komunikace se zakaznikem > > na webu. Myslim, ze firmy nejsou zvykle na tak rychlou > komunikaci. Pokud se > > objevi nejak zmena, tak ma byt na webu za nekolik hodin a > ne za tyden. Tady > > si myslim, ze je ale velky dluh u nas - firem, ktere > takove prezentace > > vyrabeji. V tom nemuzu souhlasit. Aspon u nas je chyba v zakaznicich a ne v nas. Mame zkusenosti s plno zakazniky, kteri si nechaji udelat prezentaci a tim to pro ne konci. Plati mesicne za spravu prezentace a je jim uplne jedno, co tam maji a v jakem stavu. Casto se stava, ze ani nedaji vedet, kdyz maji novy telefon, ze je potreba jej zmenit i na webu. Klasicky priklad ignorace webu je Multiservis (http://www.multiservis.cz), jehoz prezentace na Internetu uz prezila bez povsimnuti dve velke reklamni kampane (jedna loni na podzim a druha prave probihajici "prasatko za polovinu"). Nikde nenajdete na billboardech, na plakatech, na reklamnich letaccich ani zminku o tom, ze jsou i na Internetu. A co maji na tom Internetu? Neaktualni nabidku par vyrobku (ve srovnani s tim, jakou sirokou paletu opravdu nabizeji). Abych nebyl nespravedlivy - obcas neco aktualizuji, ale vyvoj jde dal, je plno moznosti, cim by mohli sve stranky vylepsit, ale z jejich strany neni zadny viditelny zajem. Skoda. A tak to je i s nekterymi nasimi dalsimi zakazniky. ========================== Petr Slovak Trilog, s.r.o. http://www.trilog.cz e-mail: petr@trilog.cz telefon: 0603 / 501 642 ==========================
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST