RE: Skoda

From: Petr Slovak (petr@trilog.cz)
Date: 17. 08. 1998, 15:15 CEST


> >   Rovnez si myslim, ze postupem casu se zmeni pristup
> firem k prezentacim na
> > Internetu. Musi se prestat divat na Internet jako na
> casopis. Meli by vice
> > vyuzivat aktualizaci, interaktivity, obchodovani a
> komunikace se zakaznikem
> > na webu. Myslim, ze firmy nejsou zvykle na tak rychlou
> komunikaci. Pokud se
> > objevi nejak zmena, tak ma byt na webu za nekolik hodin a
> ne za tyden. Tady
> > si myslim, ze je ale velky dluh u nas - firem, ktere
> takove prezentace
> > vyrabeji.

V tom nemuzu souhlasit. Aspon u nas je chyba v zakaznicich a ne v nas.
Mame zkusenosti s plno zakazniky, kteri si nechaji udelat prezentaci a
tim to pro ne konci. Plati mesicne za spravu prezentace a je jim uplne
jedno, co tam maji a v jakem stavu. Casto se stava, ze ani nedaji
vedet, kdyz maji novy telefon, ze je potreba jej zmenit i na webu.
Klasicky priklad ignorace webu je Multiservis
(http://www.multiservis.cz), jehoz prezentace na Internetu uz prezila
bez povsimnuti dve velke reklamni kampane (jedna loni na podzim a
druha prave probihajici "prasatko za polovinu"). Nikde nenajdete na
billboardech, na plakatech, na reklamnich letaccich ani zminku o tom,
ze jsou i na Internetu. A co maji na tom Internetu? Neaktualni nabidku
par vyrobku (ve srovnani s tim, jakou sirokou paletu opravdu
nabizeji). Abych nebyl nespravedlivy - obcas neco aktualizuji, ale
vyvoj jde dal, je plno moznosti, cim by mohli sve stranky vylepsit,
ale z jejich strany neni zadny viditelny zajem. Skoda. A tak to je i s
nekterymi nasimi dalsimi zakazniky.

==========================
Petr Slovak
Trilog, s.r.o.
http://www.trilog.cz
e-mail: petr@trilog.cz
telefon: 0603 / 501 642
==========================



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST