Re: Skoda

From: Tomas Krause (tom@navrcholu.cz)
Date: 16. 08. 1998, 12:47 CEST


Jan Schneedorfer wrote:
> 
>   Rovnez si myslim, ze postupem casu se zmeni pristup firem k prezentacim na
> Internetu. Musi se prestat divat na Internet jako na casopis. Meli by vice
> vyuzivat aktualizaci, interaktivity, obchodovani a komunikace se zakaznikem
> na webu. Myslim, ze firmy nejsou zvykle na tak rychlou komunikaci. Pokud se
> objevi nejak zmena, tak ma byt na webu za nekolik hodin a ne za tyden. Tady
> si myslim, ze je ale velky dluh u nas - firem, ktere takove prezentace
> vyrabeji.
 
Nesouhlasim, vyrobime cokoliv, ale pokud o tom zakaznik nema ani paru, nepomuze
ani vysvetlovani a presvedcovani. Bezny zakaznik rekne: 'Me staci aby tam neco
bylo, casem to mozna rozsirime'. Je to zacarovany kruh - Internet neni masove
rozsireny, tak jim staci 'neco', ale to neco neprispeje k masovemu
rozsireni......
Ma nekdo jinou zkusenost?

Tomas
-- 
                                   /\
----------------------------------/  \----------------------------------
Tomas Krause - 4WeB          /\  /    \  /\
mailto:tom@navrcholu.cz     /  \/      \/  \         Sluzba NAVRCHOLU.cz
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7828725               /      \    /      \
----------------< Vyuzijte prazdninove ceny reklamy na NAVRCHOLU.cz >---



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST