Jan Schneedorfer wrote: > > Rovnez si myslim, ze postupem casu se zmeni pristup firem k prezentacim na > Internetu. Musi se prestat divat na Internet jako na casopis. Meli by vice > vyuzivat aktualizaci, interaktivity, obchodovani a komunikace se zakaznikem > na webu. Myslim, ze firmy nejsou zvykle na tak rychlou komunikaci. Pokud se > objevi nejak zmena, tak ma byt na webu za nekolik hodin a ne za tyden. Tady > si myslim, ze je ale velky dluh u nas - firem, ktere takove prezentace > vyrabeji. Nesouhlasim, vyrobime cokoliv, ale pokud o tom zakaznik nema ani paru, nepomuze ani vysvetlovani a presvedcovani. Bezny zakaznik rekne: 'Me staci aby tam neco bylo, casem to mozna rozsirime'. Je to zacarovany kruh - Internet neni masove rozsireny, tak jim staci 'neco', ale to neco neprispeje k masovemu rozsireni...... Ma nekdo jinou zkusenost? Tomas -- /\ ----------------------------------/ \---------------------------------- Tomas Krause - 4WeB /\ / \ /\ mailto:tom@navrcholu.cz / \/ \/ \ Sluzba NAVRCHOLU.cz http://4web.navrcholu.cz/ / \ / \ http://www.navrcholu.cz/ ICQ:7828725 / \ / \ ----------------< Vyuzijte prazdninove ceny reklamy na NAVRCHOLU.cz >---
This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST