Re: Skoda

From: Jan Schneedorfer (jan.schneedorfer@moonface.cz)
Date: 16. 08. 1998, 11:14 CEST


>>> myslite ze to bude po roce 2001 ? ( vstup jinych firem na nas
>>> telekomunikacni trh - tim padem pravdepodobne zlevneni tarifu za telefon
>a
>>> tim padem vstup Internetu do domacnosti  )
>>> nebo je to osvetou ? - dle Computer Worldu ( tento mesic ) nevi bezmala
>55%
>>> lidi co to je a 20% lidi vi, ale odmita ho )
>>>
>>> Elidor
>>
>>Podle me to bude az budou mit lidi web v televizi, nic jineho neprinuti
>brusice
>>s Kolbenky mit doma pristup k internetu.
>>
>>Tomas
>>--
>>                                   /\
>To by tedy znamenalo zmenit tvar Internetu tak, aby tam prave ten " tatka z
>Kolbenky " mel
>neco na co se muze podivat ( vynechme erotiku ) - Sport ? Zpravodajstvi ?
>moznost prividelani si ?
>nevim moc veci mne nenapada, ale znamena to ze nejen on, ale i my se musime
>zmenit tak, abychom mu mohli
>nabidnout neco co ho bude zajimat. ( to se tyka patrne celku jako rodiny )
>Zahraje si nekdo na vizionare a zkusi predpovedet tvar internetu ?
>Elidor


Sakra, k tomu bych se asi mel vyjadrit, kdyz tu tvar Internetu mame
'namyslene' ve sloganu :-)

  Dle meho nazoru se stale vice bude prosazovat lokalni zpravodajstvi a
informace. Je skvele mit pristup k informacim z celeho sveta, ale vzdy me na
prvnim miste zajimaji udalosti mistni. To pritahne spoustu "obycejnych"
lidi. Kolik z vas napriklad sleduje vyvesku sveho obecniho uradu? Pokud
ovsem bude na webu a pokud bude jeste navic aktualizace avizovana e-mailem,
atraktivita Internetu razem stoupne. Hlavni problem vidim v tom, ze velka
vetsina informaci na Ínternetu je o Internetu a pocitacich vubec. To ovsem
lidi nepritahne.

  Rovnez si myslim, ze postupem casu se zmeni pristup firem k prezentacim na
Internetu. Musi se prestat divat na Internet jako na casopis. Meli by vice
vyuzivat aktualizaci, interaktivity, obchodovani a komunikace se zakaznikem
na webu. Myslim, ze firmy nejsou zvykle na tak rychlou komunikaci. Pokud se
objevi nejak zmena, tak ma byt na webu za nekolik hodin a ne za tyden. Tady
si myslim, ze je ale velky dluh u nas - firem, ktere takove prezentace
vyrabeji.

  No ale zpet k reklame. Co rikate na reklamni kampan IOL www.opravy.cz ci
www.pamela.cz? Podle mne je tohle vec, ktera velmi poskozuje jmeno
Internetu. Pokud vytukam www.opravy.cz, tak ocekavam, ze tam bude neco k
tomuto tematu a ne reklama na pripojeni...

Jan Schneedorfer
MoonFace s.r.o.
e-mail: jan.schneedorfer@moonface.cz
tel.: 02/ 294572, 0603/ 517047
fax: 0603/ 511516
www: http://www.moonface.cz



This archive was generated by hypermail 2.1.2 : 10. 08. 2001, 11:30 CEST