Re: Cílení na země v adwords

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: Wed, 12 Sep 2007 14:25:35 +0200
On 9/12/07, Tomas Kapler wrote:

> Nicméně si nemyslím, že by to znamenalo, že dvě reklamy
> ve dvou kampaních by na sebe neměly vliv - stoupne počet
> reklam na jedno kw a tak stroupá i max. cena.

Pokud maximální cenou myslíte skutečnou cenu, pak se vypočítává až po
kliku a závisí na pozici inzerátu. Zobrazený inzerát může mít až do
kliku nějakou teoretickou cenu, ovšem nezobrazený mít žádnou nemůže
(takže jeho cena nemůže ani stoupat).

Pokud maximální cenou náhodou opravdu myslíte maximální cenu, pak ji
určuje sám inzerent a tudíž nemůže stoupnout bez toho, že ji osobně
změní.

Jak píšu v jiném příspěvku, nejpravděpodobnější je, že původní tazatel
měl na mysli cenu minimální. Pokud ani to není pravda, pak už mne
napadá jen Budget Optimizer, po jehož zapnutí se AdWords chovají
nevyzpytatelně (či lépe řečeno idiotsky).

> Tedy za předpokladu, že reklam je na dané kw více než maximum.

Hovoříme stále o AdWords? Nevím o tom, že by tam bylo nějaké maximum inzerátů.

Zdraví,

Marek Prokop
Received on 12. 09. 2007, 14:25 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 14:25 CEST