On 9/12/07, Tomas Kapler wrote: > Nicméně si nemyslím, že by to znamenalo, že dvě reklamy > ve dvou kampaních by na sebe neměly vliv - stoupne počet > reklam na jedno kw a tak stroupá i max. cena. Pokud maximální cenou myslíte skutečnou cenu, pak se vypočítává až po kliku a závisí na pozici inzerátu. Zobrazený inzerát může mít až do kliku nějakou teoretickou cenu, ovšem nezobrazený mít žádnou nemůže (takže jeho cena nemůže ani stoupat). Pokud maximální cenou náhodou opravdu myslíte maximální cenu, pak ji určuje sám inzerent a tudíž nemůže stoupnout bez toho, že ji osobně změní. Jak píšu v jiném příspěvku, nejpravděpodobnější je, že původní tazatel měl na mysli cenu minimální. Pokud ani to není pravda, pak už mne napadá jen Budget Optimizer, po jehož zapnutí se AdWords chovají nevyzpytatelně (či lépe řečeno idiotsky). > Tedy za předpokladu, že reklam je na dané kw více než maximum. Hovoříme stále o AdWords? Nevím o tom, že by tam bylo nějaké maximum inzerátů. Zdraví, Marek ProkopReceived on 12. 09. 2007, 14:25 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 14:25 CEST