ajaj, 40 hodin bez spánku se projevuje - v první části slovo "max." nemělo co dělat, myslel jsem prostě v tu chvíli aktuální cenu, kterou zaplatí, když někdo klikne. V té druhé části to "maximální počet reklam" zas bylo myšleno "maximální počet zobrazitelných reklam" (tuším 2+8? záleží myslím na kw) což je myslím vždy méně, než kolik je na dané kw v systému reklam, aby mohly rotovat Zkusím to popsat jak jsem to myslel Řekněme že mám výchozí nastavení Ad delivery standard, denní budget 100 Kč, 10% CTR, 1 Kč průměrná míra prokliku a že hledané slovo se hledá 2000 × denně. V tom případě se moje reklama zobrazí jen 1000× denně, díky standard ad delivery rozprostřeno do celého dne. Takže polovina hledání bude mít o jednoho inzerenta méně, tedy potenciálně nižší cenu za proklik díky menší konkurenci. Když budu mít druhou kampaň se stejným nastavením, tak obě kampaně se mi zobrazí dohromady zobrazí 2 tisíckrát, každá tisíckrát a nijak jim to nevadí a přímo se neovlivňují/nekonkurují. Když bych je měl v separátních klientských účtech, tak mi jedna ovlivní druhou. Ovšem jedna z nich se zobrazí při každém hledání, tedy u poloviny hledání daného KW stoupne konkurence a tedy i průměrná cena. To ve finále může ovlivnit mírně i tu první kampaň, protože ostatní konkurence se rozprostře mezi méně "volného místa". Každoápdně by to neměl být být pětinásobek, ale jak jsem psal v původním odpovědi, mám dojem, že minimální cena za proklik se počítá m.j. podle počtu reklam na dané kw a nebere se v úvahu jestli je to ve stejném regionu, více od jednoho uživatele atd (jinak by mi nemohl na několislovná anglická spojení pro český region a jazyk, která tu hledají 3 lidi do měsíce a jsem jediný inzerent napařit na začátku 40 Kč). T.Received on 12. 09. 2007, 14:54 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 14:54 CEST