Re: Cílení na země v adwords

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Wed, 12 Sep 2007 14:54:16 +0200
ajaj, 40 hodin bez spánku se projevuje - v první části slovo "max."
nemělo co dělat, myslel jsem prostě v tu chvíli aktuální cenu, kterou
zaplatí, když někdo klikne.
V té druhé části to "maximální počet reklam" zas bylo myšleno
"maximální počet zobrazitelných reklam" (tuším 2+8? záleží myslím na
kw) což je myslím vždy méně, než kolik je na dané kw v systému reklam,
aby mohly rotovat

Zkusím to popsat jak jsem to myslel
Řekněme že mám výchozí nastavení Ad delivery standard, denní budget
100 Kč, 10% CTR, 1 Kč průměrná míra prokliku a že hledané slovo se
hledá 2000 × denně. V tom případě se moje reklama zobrazí jen 1000×
denně, díky standard ad delivery rozprostřeno do celého dne. Takže
polovina hledání bude mít o jednoho inzerenta méně, tedy potenciálně
nižší cenu za proklik díky menší konkurenci.
Když budu mít druhou kampaň se stejným nastavením, tak obě kampaně se
mi zobrazí dohromady zobrazí 2 tisíckrát, každá tisíckrát a nijak jim
to nevadí a přímo se neovlivňují/nekonkurují. Když bych je měl v
separátních klientských účtech, tak mi jedna ovlivní druhou. Ovšem
jedna z nich se zobrazí při každém hledání, tedy u poloviny hledání
daného KW stoupne konkurence a tedy i průměrná cena. To ve finále může
ovlivnit mírně i tu první kampaň, protože ostatní konkurence se
rozprostře mezi méně "volného místa".

Každoápdně by to neměl být být pětinásobek, ale jak jsem psal v
původním odpovědi, mám dojem, že minimální cena za proklik se počítá
m.j. podle počtu reklam na dané kw a nebere se v úvahu jestli je to ve
stejném regionu, více od jednoho uživatele atd (jinak by mi nemohl na
několislovná anglická spojení pro český region a jazyk, která tu
hledají 3 lidi do měsíce a jsem jediný inzerent napařit na začátku 40
Kč).

T.
Received on 12. 09. 2007, 14:54 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 14:54 CEST