Re: Cílení na země v adwords

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Wed, 12 Sep 2007 13:56:30 +0200
Máte samozřejmě pravdu, moje chyba, děkuji za opravu, už se mi ty
termíny napříč všemi těmi mnoha PPC systémy nějak motají a neuvědomul
jsem si, že tam máme u google i client centre.
Je tedy pravda že se u adwords ukazuje jen jedna reklama z jedné
kampaně či sestavy, bez ohledu na jaké domény. Nicméně si nemyslím, že
by to znamenalo, že dvě reklamy ve dvou kampaních by na sebe neměly
vliv - stoupne počet reklam na jedno kw a tak stroupá i max. cena.
Tedy za předpokladu, že reklam je na dané kw více než maximum. Záleží
také na výši budgetu a Ad-delivery, protože když se mi bude kvůli tomu
zobrazovat reklama jen na každé druhé hledání daného kw, a budu mít
dvě takové reklamy, tak mám de-facto dvojnásobný budget a bude se mi
zobrazovat alespoň jedna z nich ve 100 % (zjednodušeně řečeno) a tedy
opět se trochu zvýší  konkurence. Ale nikdy jsem to nijak neměřil.
Také může být naopak rozumné mít více klientů na jedno slovo v rámci
jednoho klientského účtu, právě proto, aby si vzájemně nekonkurovali
(záleží co je to za slovo a jestli má dostatečný počet hledání, aby
"uživilo" více sestav).

Tom
P.S.: ještě jednou díky za opravu

On 9/12/07, Marek Prokop
>
> Pominu to, zda je vhodné vést klientské kampaně v jednom účtu. V
> každém případě se na každý dotaz zobrazí inzerát pouze z jediné
> kampaně, takže ty ostatní nemohou mít na skutečnou cenu za klik žádný
> vliv.
Received on 12. 09. 2007, 13:56 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 13:56 CEST