Máte samozĹ™ejmÄ› pravdu, moje chyba, dÄ›kuji za opravu, uĹľ se mi ty termĂny napĹ™ĂÄŤ všemi tÄ›mi mnoha PPC systĂ©my nÄ›jak motajĂ a neuvÄ›domul jsem si, Ĺľe tam máme u google i client centre. Je tedy pravda Ĺľe se u adwords ukazuje jen jedna reklama z jednĂ© kampanÄ› ÄŤi sestavy, bez ohledu na jakĂ© domĂ©ny. NicmĂ©nÄ› si nemyslĂm, Ĺľe by to znamenalo, Ĺľe dvÄ› reklamy ve dvou kampanĂch by na sebe nemÄ›ly vliv - stoupne poÄŤet reklam na jedno kw a tak stroupá i max. cena. Tedy za pĹ™edpokladu, Ĺľe reklam je na danĂ© kw vĂce neĹľ maximum. Záležà takĂ© na výši budgetu a Ad-delivery, protoĹľe kdyĹľ se mi bude kvĹŻli tomu zobrazovat reklama jen na kaĹľdĂ© druhĂ© hledánĂ danĂ©ho kw, a budu mĂt dvÄ› takovĂ© reklamy, tak mám de-facto dvojnásobnĂ˝ budget a bude se mi zobrazovat alespoĹ jedna z nich ve 100 % (zjednodušenÄ› Ĺ™eÄŤeno) a tedy opÄ›t se trochu zvýšà konkurence. Ale nikdy jsem to nijak neměřil. TakĂ© mĹŻĹľe bĂ˝t naopak rozumnĂ© mĂt vĂce klientĹŻ na jedno slovo v rámci jednoho klientskĂ©ho účtu, právÄ› proto, aby si vzájemnÄ› nekonkurovali (záležà co je to za slovo a jestli má dostateÄŤnĂ˝ poÄŤet hledánĂ, aby "uĹľivilo" vĂce sestav). Tom P.S.: ještÄ› jednou dĂky za opravu On 9/12/07, Marek Prokop > > Pominu to, zda je vhodnĂ© vĂ©st klientskĂ© kampanÄ› v jednom účtu. V > kaĹľdĂ©m pĹ™ĂpadÄ› se na kaĹľdĂ˝ dotaz zobrazĂ inzerát pouze z jedinĂ© > kampanÄ›, takĹľe ty ostatnĂ nemohou mĂt na skuteÄŤnou cenu za klik žádnĂ˝ > vliv.Received on 12. 09. 2007, 13:56 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 13:56 CEST