Máte samozřejmě pravdu, moje chyba, děkuji za opravu, už se mi ty termíny napříč všemi těmi mnoha PPC systémy nějak motají a neuvědomul jsem si, že tam máme u google i client centre. Je tedy pravda že se u adwords ukazuje jen jedna reklama z jedné kampaně či sestavy, bez ohledu na jaké domény. Nicméně si nemyslím, že by to znamenalo, že dvě reklamy ve dvou kampaních by na sebe neměly vliv - stoupne počet reklam na jedno kw a tak stroupá i max. cena. Tedy za předpokladu, že reklam je na dané kw více než maximum. Záleží také na výši budgetu a Ad-delivery, protože když se mi bude kvůli tomu zobrazovat reklama jen na každé druhé hledání daného kw, a budu mít dvě takové reklamy, tak mám de-facto dvojnásobný budget a bude se mi zobrazovat alespoň jedna z nich ve 100 % (zjednodušeně řečeno) a tedy opět se trochu zvýší konkurence. Ale nikdy jsem to nijak neměřil. Také může být naopak rozumné mít více klientů na jedno slovo v rámci jednoho klientského účtu, právě proto, aby si vzájemně nekonkurovali (záleží co je to za slovo a jestli má dostatečný počet hledání, aby "uživilo" více sestav). Tom P.S.: ještě jednou díky za opravu On 9/12/07, Marek Prokop > > Pominu to, zda je vhodné vést klientské kampaně v jednom účtu. V > každém případě se na každý dotaz zobrazí inzerát pouze z jediné > kampaně, takže ty ostatní nemohou mít na skutečnou cenu za klik žádný > vliv.Received on 12. 09. 2007, 13:56 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 13:56 CEST