Re: Cílení na země v adwords

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: Wed, 12 Sep 2007 12:19:16 +0200
On 9/10/07, Chose wrote:
> Mám totiž pocit, že si nějakým způsobem
> tyto kampaně vzájemně konkurují a ceny za KW letí nesmyslně nahoru.

Klíčová slova v jednom účtu AdWords (je jedno, zda ve stejných či
různých sestavách nebo kampaních) si mohou konkurovat v tom smyslu, že
pouze jedno slovo může spustit zobrazení inzerátu. Neopak si nemohou
konkurovat ve smyslu tlaku na vyšší skutečné ceny za klik.

> do několika minut od navedení druhé kampaně ceny
> za KW u první kampaně vyletí u některých kw až pětinásobně.

Tomu nerozumím. Jaké ceny myslíte? Skutečné? Ty asi ne, protože ty za
několik minut ještě nemůžete vidět. Asi tedy myslíte ceny minimální.
Ano, ty jsou u nových slov ovlivněny mimo jiné i kvalitou optimalizace
(tj. nějakým agregátem skóre kvality) zbytku účtu, takže pokud
přidáním nové kampaně celý účet zásadně "deoptimalizujete", může se to
asi(1) projevit zvýšením minimáních cen i v jiné kampani bez delší
historie.

(1) Píšu "asi", protože jsem nic takového na vlastní oči nikdy
neviděl. Teoreticky je to ale možné či dokonce pravděpodobné.

Zdraví,

Marek Prokop
Received on 12. 09. 2007, 12:19 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 12:19 CEST