On 9/10/07, Chose wrote: > Mám totiž pocit, že si nějakým způsobem > tyto kampaně vzájemně konkurují a ceny za KW letí nesmyslně nahoru. Klíčová slova v jednom účtu AdWords (je jedno, zda ve stejných či různých sestavách nebo kampaních) si mohou konkurovat v tom smyslu, že pouze jedno slovo může spustit zobrazení inzerátu. Neopak si nemohou konkurovat ve smyslu tlaku na vyšší skutečné ceny za klik. > do několika minut od navedení druhé kampaně ceny > za KW u první kampaně vyletí u některých kw až pětinásobně. Tomu nerozumím. Jaké ceny myslíte? Skutečné? Ty asi ne, protože ty za několik minut ještě nemůžete vidět. Asi tedy myslíte ceny minimální. Ano, ty jsou u nových slov ovlivněny mimo jiné i kvalitou optimalizace (tj. nějakým agregátem skóre kvality) zbytku účtu, takže pokud přidáním nové kampaně celý účet zásadně "deoptimalizujete", může se to asi(1) projevit zvýšením minimáních cen i v jiné kampani bez delší historie. (1) Píšu "asi", protože jsem nic takového na vlastní oči nikdy neviděl. Teoreticky je to ale možné či dokonce pravděpodobné. Zdraví, Marek ProkopReceived on 12. 09. 2007, 12:19 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 12:19 CEST