Re: Cílení na země v adwords

From: Chose <hypersaxx (zavinac)>
Date: Wed, 12 Sep 2007 12:19:07 +0200
Tak to by snad mohl být důvod. Mám totiž pro obě kampaně nastaveno
zobrazování pro všechny jazyky. Zkusím to změnit a uvidíme. Díky za tip.

P.M.


10.9.07, Tomas Kapler <tomas (zavinac) kapler.cz>:
>
> může, kampaně si samozřejmě konkurovat mohou, protože od toho to jsou
> nezávislé kampaně, když se starám o více klientů, každý má separátní
> kampaň a tak mohou vzájemně soupeřit. Ale že by to mělo být pětkrát,
> to se mi zdá divné (leda byste měl hodně špatně nastavené ceny).
>
> Ale když nastavíte jednu kampaň na českou republiku a druhou kampaň na
> slovenskou a každou také na jiný jazyk, tak by k tomu docházet nemělo,
> ani když jsou slova stejná.
>
> Mám ale dojem, že na začátku google odhaduje umisťování a ceny podle
> nějakého globálního součtu, protože i když dám do sestavy pro český
> trh a český jazyk nějaké anglické slovíčko, které se hledá jen v
> americe a u nás nemá ani jednoho inzerenta, tak přesto na začátku jeho
> cena vyletí a chvíli trvá, než systém pochopí, že jí má ukazovat za
> málo peněz.
>
> Tom
>
Received on 12. 09. 2007, 12:19 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 12:19 CEST