Tak to by snad mohl být důvod. Mám totiž pro obě kampaně nastaveno zobrazování pro všechny jazyky. Zkusím to změnit a uvidíme. Díky za tip. P.M. 10.9.07, Tomas Kapler <tomas (zavinac) kapler.cz>: > > může, kampaně si samozřejmě konkurovat mohou, protože od toho to jsou > nezávislé kampaně, když se starám o více klientů, každý má separátní > kampaň a tak mohou vzájemně soupeřit. Ale že by to mělo být pětkrát, > to se mi zdá divné (leda byste měl hodně špatně nastavené ceny). > > Ale když nastavíte jednu kampaň na českou republiku a druhou kampaň na > slovenskou a každou také na jiný jazyk, tak by k tomu docházet nemělo, > ani když jsou slova stejná. > > Mám ale dojem, že na začátku google odhaduje umisťování a ceny podle > nějakého globálního součtu, protože i když dám do sestavy pro český > trh a český jazyk nějaké anglické slovíčko, které se hledá jen v > americe a u nás nemá ani jednoho inzerenta, tak přesto na začátku jeho > cena vyletí a chvíli trvá, než systém pochopí, že jí má ukazovat za > málo peněz. > > Tom >Received on 12. 09. 2007, 12:19 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 12. 09. 2007, 12:19 CEST