Tak to je to, čeho jsem se obával. Mám totiž pocit, že si nějakým způsobem tyto kampaně vzájemně konkurují a ceny za KW letí nesmyslně nahoru. Zejména CZ a SK kampaň si je jazykově velmi podobná a je zvláštní, že do několika minut od navedení druhé kampaně ceny za KW u první kampaně vyletí u některých kw až pětinásobně. Netušíte někdo, jestli to může mít nějakou souvislost? Díky Petr Mach 9.9.07, Jan Menšík <konference (zavinac) mensik.cz>: > > > předem se omlouvám za lamerský dotaz, ale už si s tím nevím rady. Oč se > > jedná. V rámci jedné reklamní kampaně na AdWords mám 3 reklamní sestavy. > > Každou reklamní sestavu potřebuji cílit na jinou zemi (CZ, SK a PL). Ať > však > > hledám jak hledám, nikde jsem takovou možnost nenašel. Zatím to řeším > tak, > > že pro každou zemi jsem založil novou reklamní kampaň, ale tento způsob > mi > > naprosto nevyhovuje. Opravdu neexistuje žádná možnost, jak toto > nastavení > > provést v rámci jedné kampaně? Díky moc za případné tipy. > > Opravdu to jinak nejde, cileni na zemi/jazyk se dela na urovni > kampane, ne sestavy. > > Maximalne doufat ze vhodny vyber klicovych slov bude jazyk filtrovat, > ale to nebude fungovat u nazvu produktu apod. > > -- > S pozdravem, > Jan Menšík > > > -- > ---------------------------------------------------[ reklama ]------- > SKOLENI SEO pro webdesignery (Brno 17. 9. 2007, 3.450 Kc bez DPH) > Naucte se optimalizovat webove stranky pro vyhledavace na celodennim > skoleni SEO vedenem Martinem Koptou. > http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?seo > --------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > >Received on 10. 09. 2007, 08:40 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 09. 2007, 08:40 CEST