Re: Cílení na země v adwords

From: Chose <hypersaxx (zavinac)>
Date: Mon, 10 Sep 2007 08:40:05 +0200
Tak to je to, čeho jsem se obával. Mám totiž pocit, že si nějakým způsobem
tyto kampaně vzájemně konkurují a ceny za KW letí nesmyslně nahoru. Zejména
CZ a SK kampaň si je jazykově velmi podobná a je zvláštní, že do několika
minut od navedení druhé kampaně ceny za KW u první kampaně vyletí u
některých kw až pětinásobně. Netušíte někdo, jestli to může mít nějakou
souvislost?

Díky
Petr Mach


9.9.07, Jan Menšík <konference (zavinac) mensik.cz>:
>
> > předem se omlouvám za lamerský dotaz, ale už si s tím nevím rady. Oč se
> > jedná. V rámci jedné reklamní kampaně na AdWords mám 3 reklamní sestavy.
> > Každou reklamní sestavu potřebuji cílit na jinou zemi (CZ, SK a PL). Ať
> však
> > hledám jak hledám, nikde jsem takovou možnost nenašel. Zatím to řeším
> tak,
> > že pro každou zemi jsem založil novou reklamní kampaň, ale tento způsob
> mi
> > naprosto nevyhovuje. Opravdu neexistuje žádná možnost, jak toto
> nastavení
> > provést v rámci jedné kampaně? Díky moc za případné tipy.
>
> Opravdu to jinak nejde, cileni na zemi/jazyk se dela na urovni
> kampane, ne sestavy.
>
> Maximalne doufat ze vhodny vyber klicovych slov bude jazyk filtrovat,
> ale to  nebude fungovat u nazvu produktu apod.
>
> --
> S pozdravem,
> Jan Menšík
>
>
> --
> ---------------------------------------------------[ reklama ]-------
> SKOLENI SEO pro webdesignery (Brno 17. 9. 2007, 3.450 Kc bez DPH)
> Naucte se optimalizovat webove stranky pro vyhledavace na celodennim
> skoleni SEO vedenem Martinem Koptou.
> http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?seo
> ---------------------------------------------------------------------
>
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
>
>
Received on 10. 09. 2007, 08:40 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 09. 2007, 08:40 CEST