Re: Cílení na země v adwords

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Mon, 10 Sep 2007 13:33:34 +0200
může, kampaně si samozřejmě konkurovat mohou, protože od toho to jsou
nezávislé kampaně, když se starám o více klientů, každý má separátní
kampaň a tak mohou vzájemně soupeřit. Ale že by to mělo být pětkrát,
to se mi zdá divné (leda byste měl hodně špatně nastavené ceny).

Ale když nastavíte jednu kampaň na českou republiku a druhou kampaň na
slovenskou a každou také na jiný jazyk, tak by k tomu docházet nemělo,
ani když jsou slova stejná.

Mám ale dojem, že na začátku google odhaduje umisťování a ceny podle
nějakého globálního součtu, protože i když dám do sestavy pro český
trh a český jazyk nějaké anglické slovíčko, které se hledá jen v
americe a u nás nemá ani jednoho inzerenta, tak přesto na začátku jeho
cena vyletí a chvíli trvá, než systém pochopí, že jí má ukazovat za
málo peněz.

Tom
Received on 10. 09. 2007, 13:33 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 09. 2007, 13:33 CEST