může, kampaně si samozřejmě konkurovat mohou, protože od toho to jsou nezávislé kampaně, když se starám o více klientů, každý má separátní kampaň a tak mohou vzájemně soupeřit. Ale že by to mělo být pětkrát, to se mi zdá divné (leda byste měl hodně špatně nastavené ceny). Ale když nastavíte jednu kampaň na českou republiku a druhou kampaň na slovenskou a každou také na jiný jazyk, tak by k tomu docházet nemělo, ani když jsou slova stejná. Mám ale dojem, že na začátku google odhaduje umisťování a ceny podle nějakého globálního součtu, protože i když dám do sestavy pro český trh a český jazyk nějaké anglické slovíčko, které se hledá jen v americe a u nás nemá ani jednoho inzerenta, tak přesto na začátku jeho cena vyletí a chvíli trvá, než systém pochopí, že jí má ukazovat za málo peněz. TomReceived on 10. 09. 2007, 13:33 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 10. 09. 2007, 13:33 CEST