> Tedy případ od případu. Někdy je lepší tak, jindy onak. To ale jistě se > svými zkušenostmi víte... jo to vím, to se dá dobře dělat když jste sám, hůř se to dělá, když zaměstnáváte 5 obchodníků, pak potřebujete něco jako ceník. Když do něj napíšete více možností, tak zákazníci si vybírají to co je jim nejvýhodnější, takže musíte raději vše řešit individuelně, což znamená jednak jistý filtr hned na začátku ( i když pravda filtr vesměs na ty, kteří by si stejně za kvalitní práci nezaplatili) a jednak výrazně více práce pro nacenění každého jednotlivého. Nicméně tušil jsem, že se také žádného pořádného nápadu nedočkám, holt PPC nejsou rohlíky.Received on 31. 07. 2007, 11:23 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 07. 2007, 11:23 CEST