Re: jak si necháváte platit za PPC?

From: honza <konecne (zavinac)>
Date: Tue, 31 Jul 2007 10:36:03 +0200
Jenže když vám někdo napíše, jak to řeší on, tak si vymýšlíte nějaké 
polemiky o tom, že jste 100x efektivnější, než někdo jiný... Co k tomu 
říct jiného, než že je potřeba zvolit takovou cestu, aby byl spokojen 
zákazník i vy. Vy jistě cenu své práce znáte a to jak hodinově, tak 
úkolově (nebo si ji umíte spočítat). Každý to řeší jinak i ve stejných 
případech. Myslím si, že názory ostatních jsou pro vás stejně bezcenné, 
protože zjistíte maximálně to, že někdo si nechá platit za konverze, 
jiný za prokliky a jiný za hodinu a další za měsíční paušál, což už 
stejně víte... V čem vám to pomůže? Poslední věta vašeho prvního 
příspěvku to popisuje zcela jasně:

 > Občas jdu na konverze, ale to není použitelné vždy, procentuální 
podíl > celkové částky nezohledňuje vůbec kvalitu, nějaká fix částka 
nelze    > obecně dát, protože se náročnost liší obor od oboru atd.

Tedy případ od případu. Někdy je lepší tak, jindy onak. To ale jistě se 
svými zkušenostmi víte...

honza


Tomas Kapler napsal(a):
> Já se neptám jaké jsou možnosti, já je asi všechny znám, já se ptám,
> jak to řeší ostatní, a na to můžu dělat fiktivní zákazníky, nebo se
> můžu slušně zeptat ;)
> 
> Tom
Received on 31. 07. 2007, 10:36 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 07. 2007, 10:30 CEST