Jenže když vám někdo napíše, jak to řeší on, tak si vymýšlíte nějaké polemiky o tom, že jste 100x efektivnější, než někdo jiný... Co k tomu říct jiného, než že je potřeba zvolit takovou cestu, aby byl spokojen zákazník i vy. Vy jistě cenu své práce znáte a to jak hodinově, tak úkolově (nebo si ji umíte spočítat). Každý to řeší jinak i ve stejných případech. Myslím si, že názory ostatních jsou pro vás stejně bezcenné, protože zjistíte maximálně to, že někdo si nechá platit za konverze, jiný za prokliky a jiný za hodinu a další za měsíční paušál, což už stejně víte... V čem vám to pomůže? Poslední věta vašeho prvního příspěvku to popisuje zcela jasně: > Občas jdu na konverze, ale to není použitelné vždy, procentuální podíl > celkové částky nezohledňuje vůbec kvalitu, nějaká fix částka nelze > obecně dát, protože se náročnost liší obor od oboru atd. Tedy případ od případu. Někdy je lepší tak, jindy onak. To ale jistě se svými zkušenostmi víte... honza Tomas Kapler napsal(a): > Já se neptám jaké jsou možnosti, já je asi všechny znám, já se ptám, > jak to řeší ostatní, a na to můžu dělat fiktivní zákazníky, nebo se > můžu slušně zeptat ;) > > TomReceived on 31. 07. 2007, 10:36 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 07. 2007, 10:30 CEST