Re: jak si necháváte platit za PPC?

From: Tomas Kapler <tomas (zavinac)>
Date: Tue, 31 Jul 2007 10:14:02 +0200
> Nam se nejvice osvedcil opravdu podrobny vypis hodinovych tax a porovnani efektivity naší profesionalni prace s konkurenci. To klienty presvedci a lamy ani jiné ovce nemaji sanci.
>
No hodinová sazba je sice fajn, ale vůbec nezohleďňuje efektivitu.
Lama nemá za 10 hodin to co já za 10 minut. Nezohledňuje ani konverzi,
ani typ zákazníka, ani náročnost, hodina správy PPC kampaní pro velký
realitní server s desetitisíci návštěvníky s příjmy v milionech je
něco jiného než hodina pro někoho s desítkami návštěv s příjmy v
tisících. Navíc je nejvíc práce první hodinu, v následujících měsících
už to jsou tu pět minut, tu deset, a to se špatně účtuje hodinovou
sazbou, nota bene když mnoho těch změn se rodí hodiny v hlavě a minuty
provádí.

> Nějak mi uniká, proč se člověk, který se sám prohlásí za naprostého
> profíka, ptá na takové triviální věci ;)
Já se neptám jaké jsou možnosti, já je asi všechny znám, já se ptám,
jak to řeší ostatní, a na to můžu dělat fiktivní zákazníky, nebo se
můžu slušně zeptat ;)

Tom
Received on 31. 07. 2007, 10:14 CEST

This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 07. 2007, 10:14 CEST