> Nam se nejvice osvedcil opravdu podrobny vypis hodinovych tax a porovnani efektivity naší profesionalni prace s konkurenci. To klienty presvedci a lamy ani jiné ovce nemaji sanci. > No hodinová sazba je sice fajn, ale vůbec nezohleďňuje efektivitu. Lama nemá za 10 hodin to co já za 10 minut. Nezohledňuje ani konverzi, ani typ zákazníka, ani náročnost, hodina správy PPC kampaní pro velký realitní server s desetitisíci návštěvníky s příjmy v milionech je něco jiného než hodina pro někoho s desítkami návštěv s příjmy v tisících. Navíc je nejvíc práce první hodinu, v následujících měsících už to jsou tu pět minut, tu deset, a to se špatně účtuje hodinovou sazbou, nota bene když mnoho těch změn se rodí hodiny v hlavě a minuty provádí. > Nějak mi uniká, proč se člověk, který se sám prohlásí za naprostého > profíka, ptá na takové triviální věci ;) Já se neptám jaké jsou možnosti, já je asi všechny znám, já se ptám, jak to řeší ostatní, a na to můžu dělat fiktivní zákazníky, nebo se můžu slušně zeptat ;) TomReceived on 31. 07. 2007, 10:14 CEST
This archive was generated by hypermail 2.2.0 : 31. 07. 2007, 10:14 CEST