Re[6]: výrazný nárůst Adwords v uplynulém měsíci

From: Jan Menšík <konference (zavinac)>
Date: 29. 11. 2006, 13:26 CET
> Dobrý den, a mohu se zeptat, co jsou neplatná data? Jak se pozná falešné
> kliknutí? Hledal jsem na toto téma nějaké informace, ale nenašel. Nikdo mi
> není schopen říci, jak se neplatné kliknutí definuje.

Presnejsi metodiku a popis neplatnych kliku nez na
https://adwords.google.com/support/bin/topic.py?topic=35 tezko
najdete, protoze:

1. Pravidla se stale vyviji a upravuji
2. Neni v zajmu Googlu ani inzerentu detaily sdelovat

Je to nekonecny boj s podvodniky. Urcite pocet zaznamenanych
neplatnych kliknuti Googlem neni 100% vsech "neplatnych" kliku.

Domnivam se ale ze v porovnani s papirovymi letaky, co skonci rovnou v
popelnici, je uspesnost doruceni sdeleni u PPC systemu (zvlaste
Adwords) velka.

-- 
S pozdravem,
 Jan Menšík
Received on Wed, 29 Nov 2006 13:26:19 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2006, 13:26 CET