Re: Re[4]: výrazný nárůst Adwords v uplynulém měsíci

From: Jiří Laburda <laburda (zavinac)>
Date: 29. 11. 2006, 12:26 CET
Dobrý den, a mohu se zeptat, co jsou neplatná data? Jak se pozná falešné 
kliknutí? Hledal jsem na toto téma nějaké informace, ale nenašel. Nikdo mi 
není schopen říci, jak se neplatné kliknutí definuje.

J. Laburda
----- Original Message ----- 
From: "Jan Menšík" <konference@mensik.cz>
To: "Tomas Kapler" <reklama@nawebu.cz>
Sent: Wednesday, November 29, 2006 12:17 PM
Subject: Re[4]: výrazný nárůst Adwords v uplynulém měsíci


> nárust odhaleného click fraudu:
> http://www.kapler.cz/chart.png
> mimochodem téměř 10% odhalených fraudů je docela strašný číslo a furt 
> roste.

Pokud inzerujete i pres Adsense a na anglicke vyrazy, 10% je spise
nizke cislo.

U ucte inzerujicim pouze ceska slova (cestovani a prodej vyrobku) na
Googlu na vyhledavaci siti (ne Adsense) dasahuji dela neplatne
kliknuti 5-6%.

-- 
S pozdravem,
 Jan Menšík


---------------------------------------------------[ reklama ]-------
SKOLENI SEO PRO WEBDESIGNERY (2.950 Kc bez DPH, Brno, 18. 12. 2006)
Naucte se optimalizovat webove stranky pro vyhledavace na celodennim
skoleni SEO vedenem Martinem Koptou.
http://www.dobryweb.cz/skoleni-seo/?ad=rek
---------------------------------------------------------------------
-- 
Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
Received on Wed, 29 Nov 2006 12:26:37 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2006, 12:26 CET