> jakou metodiku proužíváte pro odhalovaní click fraudu? > ten graf vyjede z Adwords (reports) > Jak se pozná falešné kliknutí? > stoprocentně nijak, používá se nějaká "inteligence", třeba když nějaké IP či cookie kliká nadměrně často na reklamy, když jeden člověk kliká vícekrát na stejnou, když na reklamu klikne někdo, kdo nemá nainstalovaný javascript (přitom reklama je generována javascriptem) atd. > U ucte inzerujicim pouze ceska slova .. dela neplatne kliknuti 5-6%. > no to asi teď poroste, jinak já mám nastaveno zobrazování v čechách a na slovensku v češtině a slovenštině, reklamy jsou v češtině, keywords jsou z větší části česká, kromě pár výjimek (hodně čechů hledá třeba jobs, nebo jsou univerzální slova typu JAVA, C# a podobně) jinak ještě jeden důvod, proč se domnívám, že se jedná o fraud - dříve byla u návštěvníků chodících přes google CPC nejvyšší pages per visit - v průměru 3.68. - to je celkem logické, používám velmi cílené reklamy chodící na konkrétní stránky, aby byla co největší konverze. Teď je to jen 2.1, tj. naopak jedna z nejhorších. Díky za ta info od vás, jestli to chápu dobře, nikdo jste nic podobného nezaznamenali, což je trochu zvláštní, uvidíme jak se zachová google, dám vědět TomášReceived on Wed, 29 Nov 2006 13:25:32 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2006, 13:25 CET