Dobrý den, provozujeme reklamní kampaně pro server www.ePoptavka.cz a také se nám někdy stává, že týdenní/denní rozdíly imp/click jsou v řádu desítek procent. Přisuzujeme to zejména extérním vlivům (svátky, dovolené, vánoce, velikonoce, sezónní vlivy, jak inzeruje konkurence, atd.) - je to dost težko ovlivnitelné a předvídatelné. Hezký den. S pozdravem Petr Valeš www.hledat.cz - Katalog firem www.ePoptavka.cz - Databáze poptávek ČR Tel: 251 510 908 Mobil: 775 226 226 ----- Original Message ----- From: "Tomas Kapler" <kapler@gmail.com> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Wednesday, November 29, 2006 1:00 AM Subject: výrazný nárůst Adwords v uplynulém měsíci > Dobrý den, > > mám dotaz - v uplynulém měsíci mi výrazně narostl počet hledání i > počet prokliků u jedné kampaně - třeba u nárůstu Hledání je to u > většiny slov v řádu 50% a více, třeba u jednoho slova impressions z > 8198 na 13150, nárůst kliků z 277 na 458 (a to jsou data jen do > předvčerejška), u contentového hledání je to ještě enormější - až 900% > nárůst impressions - třeba u jedné reklamy z 1550 impressions na 12688 > impressions, nárůst kliků pak opět o nějakých 50 a více procent. > > Všechno se to týká jednoho oboru (zaměstnání), jiné kampaně nebyly > takto zasaženy. Neuvědomuji si, že bych prováděl nějaké změny na této > kampani. > > Napadá mě > 1. click fraud > 2. výrazný nárůst kvůli fungování google.cz > 3. výrazný nárůst kvůli testování adsense v češtině > > Protože se nijak nezvětšila návštěvnost serveru > (http://navrcholu.cz/Statistika/85127/2006/11/) odhaduji, že to bude > click fraud. > > Je to dost slušný problém, protože z ničeho nic poskočily náklady o > 50% a než se to vyřeší, tak jsme kampaň stopli. Optimalizovat ji už > moc nemůžu - všechny kw jsou na minimu, platím v průměru 0.1$, CTR > někde mezi 2 a 8 procenty. > > Setkal jste se s tím také někdo v poslední době, napadá vás nějaký jiný > důvod? > > Tomáš Kapler >Received on Wed, 29 Nov 2006 10:55:49 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2006, 10:55 CET