Dobrý den, mám dotaz - v uplynulém měsíci mi výrazně narostl počet hledání i počet prokliků u jedné kampaně - třeba u nárůstu Hledání je to u většiny slov v řádu 50% a více, třeba u jednoho slova impressions z 8198 na 13150, nárůst kliků z 277 na 458 (a to jsou data jen do předvčerejška), u contentového hledání je to ještě enormější - až 900% nárůst impressions - třeba u jedné reklamy z 1550 impressions na 12688 impressions, nárůst kliků pak opět o nějakých 50 a více procent. Všechno se to týká jednoho oboru (zaměstnání), jiné kampaně nebyly takto zasaženy. Neuvědomuji si, že bych prováděl nějaké změny na této kampani. Napadá mě 1. click fraud 2. výrazný nárůst kvůli fungování google.cz 3. výrazný nárůst kvůli testování adsense v češtině Protože se nijak nezvětšila návštěvnost serveru (http://navrcholu.cz/Statistika/85127/2006/11/) odhaduji, že to bude click fraud. Je to dost slušný problém, protože z ničeho nic poskočily náklady o 50% a než se to vyřeší, tak jsme kampaň stopli. Optimalizovat ji už moc nemůžu - všechny kw jsou na minimu, platím v průměru 0.1$, CTR někde mezi 2 a 8 procenty. Setkal jste se s tím také někdo v poslední době, napadá vás nějaký jiný důvod? Tomáš KaplerReceived on Wed, 29 Nov 2006 01:00:46 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 29. 11. 2006, 01:00 CET