> > Samozrejme, musi se zobrazit jen jedna. S tim moc nesouhlasi soucasna > situace, kdy se muze zobrazit jedna a ta sama reklama vpravo i dole na > strance. K umístění dvou stejných inzerátů vpravo i dole nás vedla snaha nějak jednoduše tento stav vysvětlovat inzerentům. Kdybychom dolů dávali první a druhý a do sloupku od třetího, tak si někteří inzerenti budou stěžovat, že ve sloupku nejsou první a když zvednou cenu, stejně nebudou první, ale jenom dole. Je totiž těžko říct, co je výhodnější -- být dole nebo být vpravo? Na CTR to vypadá mnohem výhodněji dole, na konverze je občas lepší být vpravo. Na druhou stranu nechceme inzerentům odepřít spodní pozici, která má dobrou míru prokliku. Chápu, že se najdou tací, kterým zobrazování dole nevyhovuje, ale pevně doufám, že jich bude málo. Víme, že takto máme dva inzeráty na jedné stránce zobrazeny vícekrát. V praxi je ale velmi málo pravděpodobné, že budou vidět najednou. Ještě k té spodní pozici připomenu, že ji nazýváme prémiovou, protože z ní nepočítáme zobrazení (jinak řečeno za současné zobrazení inzerátu zároveň v pravém sloupku i dole počítáme pouze jedno zobrazení). YuhůReceived on Thu, 23 Nov 2006 18:32:30 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 23. 11. 2006, 18:32 CET