Dekuji vsem za reakci, clovek si mysli ze tato konference je mrtva a ona neni :). > Aby se zabránilo tapetování výsledku inzeráty, které vedou na stejné > URL. V AdWords to funguje automaticky - pokud je inzerentu více > (typickým príkladem jsou práve affiliate), vyhrává (a je zobrazen) > jen jeden. Vidite, automaticky jsem predpokladam ze je jasne ze se zobrazi vzdy jen jedna reklama na cilove url (ta lepsi). Tak jak to je v Google Adwords. Zobrazovat vice reklam na jedno URL od vice inzerentu je IMHO stejne hloupe jako zobrazit vice inzeratu, kdyz budu mit nekolik kampani (sestav) na stejna klicova slova. System samozrejme musi vybrat v danem casu tu nejlepsi a zobrazit pouze ji. > Ano, je to tam zejména kvůli poškozování třetích stran. Nemyslím si, > že bychom tím odstřihnuli všechny affiliate programy. Registrovaný > affiliate partner se ve většině případů dá považovat za pověřenou > osobu a inzeruje s vědomím provozovatele stránek. Takže affiliate > programy v mnoha případech v Skliku necháváme. Musíme mít ale i páky > pro případ, že by provozovatel affiliate programu s inzercí svých > partnerů nesouhlasil (ano, jsou i takové případy). Dusane tim mi davate nadeji ;). Proberu to s druhou stranu a zkusime se domluvits podporou Skliku. > Zároveň také nechceme, aby v bloku inzerátů Skliku zobrazovala > vícekrát jedna doména. To vypadá jako chyba a uživatelé to nemají > rádi. Než tam budeme mít automatický filtr na doménu, snažíme se > takovým situacím předcházet ručně. Také máme ve smluvních podmínkách, > že si jeden provozovatel nesmí zakládat více účtů. Je to právě kvůli > takovémuto tapetování. Samozrejme, musi se zobrazit jen jedna. S tim moc nesouhlasi soucasna situace, kdy se muze zobrazit jedna a ta sama reklama vpravo i dole na strance. Musime tedy doufat ze kluci z Jyxa automaticky filtr na domenu rychle implementuji. Jinak prijdu o prijemnou brigadu a skvele moznosti testovani PPC systemu. -- S pozdravem, Jan MenšíkReceived on Thu, 23 Nov 2006 17:36:15 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 23. 11. 2006, 17:36 CET