Omluva vsem zucastnenym, prave odeslana reakce mela smerovat panu Prokopovy a ne verejne do konference. Diky za pochopeni. V. Matejicek. On 4/19/05, Marek Prokop <mprokop@prokopsw.cz> wrote: > Vladimir Matejicek, Monday, April 18, 2005 11:17:14 PM napsal(a): > > > zajimalo by mne jake by bylo nejrozumnejsi rozprostreni financnich > > prostredku urcenych na online reklamu pro novy, vyhradne cesky > > projekt. > > To vam asi tezko nekdo rekne, kdyz nenapisete konkretneji, o co se > jedna. > > > Predpokladejme, ze webova prezentace teprve vznikne, tedy uz pri > > jeji stavbe bude zohledneno SEO - alespon ty jeho casti, ktere jsou > > zjistitelne v bezne dostupnych zdrojich. > > Vse o SEO je zjistitelne v bezne dostupnych zdrojich. Jina vec je, ze > jen teoreticke znalosti malokomu staci k optimalni prakticke aplikaci > (neplati jen o SEO). > > > 1 - nejsem schopen zjistit ucinnost adwords pro ciste cesky kulturni > > projekt > > Ucinnost AdWords v konkretnim pripade nejlepe zjistite tak, ze je > vyzkousite. Vstupni naklady byvaji minimalni. > > > (predpokladam ze nejvetsi kus hledani schlamstne seznam, google je u > > nich jen pri vyhledavani ve svete, pouziva se jeste na nejakem jinem > > vyznacnem site v Cesku?) > > AdWords bezi v Cesku predevsim na Google.com, coz je zde druhy > nejpouzivanejsi vyhledavac po zakladnim vyhledavani Seznamu. Dale jsou > na hledani ve svete Seznamu a na celem Tiscali.cz, ale ani oboji > dohromady se zasahem neda s Google.com srovnavat. > > > 2 - u potenza vubec netusim kde vsude je nasazena a ani orientacne > > kolik by mohla stat (to je zavazny nedostatek jejich prezentace) - > > prirozene se to da zjistit dotazem, ale proc kdyz by to clovek > > ocekaval uz na zakladni prezentaci > > O neco dal pisete, ze vas web nebude nic prodavat. Z ceho byste tedy > partnery Potenzy platil? > > > 3 - etarget vychazi diky siri i "pruhlednosti" nasazeni nejlepe, ale > > zase 5,- Kc (a vic) za klik na projekt jehoz soucasti neni > > generovani primeho prodeje (a z nej plynouciho vydelku) mi prijde > > dost. > > Neni mi moc jasne, cemu rikate "sire a pruhlednost nasazeni". Etarget > je fajn, ale zrovna tyto dva atributy bych mu neprisuzoval. Pokud jde > o cenu za klik, pro nevydelecny projekt je vysoka jakakoli cena a v > AdWords muze byt klidne vyssi nez v Etargetu, i kdyz to spis byva > opacne. Rozhodne bych byl s nasazenim jakehokoli PPC pro nekomercni > projekt hodne opatrny. > > > Taky by mozna stalo za to zauvazovat zda nesverit kampan nekomu > > zodborniku, ale nejsem si jist, zda cena za jejich nasazeni nebude > > prilis vysoka, resp. jestli se "vyplati" > > Otazka je, na co mate tech 150 tis. rocne, o kterych pisete na > zacatku. Pokud jen na platby dodavatelum, pak by vam konzultace s > odbornikem mohla pomoci vyuzit tyto penize efektivneji a tudiz by se > zrejme vyplatila. > > Pokud by to ale melo pokryt i interni naklady na beznou spravu webu, > tvrobu a aktualizaci obsahu, internetove PR provadene ve vlastni rezii > atd., pak vam asi na odbornika nezbudou penize, resp. byste nemeli za > co jeho rady realizovat. > > > - porad mam na mysli to, ze se jedna o kulturni projekt jehoz > > soucasti neni zadna forma primeho prodeje, ale presto by snahou melo > > byt ziskat co nejvice aktivnich navstevniku (rekneme ze by se melo v > > jistem slova smyslu jednat o jisty druh komunitniho webu, ovsem > > urceneho siroke verejnosti - tedy aktivni navstevnik je clovek, > > ktery se zucastnuje deni na webu a vraci se na nej). > > Tak jak to popisujete, byste asi nejvice ziskal spolupraci s podobnymi > projekty. Jenze kdyz nenapisete, o co jde, tezko nejake potencialni > partnery zaujmete. > > Zdravi, > > Marek Prokop > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Co potrebujete na to, abyste si mohli postavit dum? > http://www.stavocentrum.cz > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ > > -- *********************************** Vladimir Matejicek (Mr.)Received on Tue, 19 Apr 2005 23:21:36 +0200
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 19. 04. 2005, 23:21 CEST