Zdravim, "trial" jsou ti, kteri sice produkt vyzkousi, ale nestali se stalymi zakazniky. -- Tomas RNRc> Mimochodem, zrovna vcera jsem si listovali kapitolou z sice deset let stare RNRc> knizky Introduction to Marketing and Advertising (800 stran), kde byl RNRc> priklad kampane (vyzkum), ktera zasahne opakovane celou populaci. RNRc> Pamatuji si dve cisla: 90 % populace bude o produktu vedet a 5 % se stane RNRc> stalymi zakazniky. Takze konverzni pomer je i off-line zhruba 5 %. RNRc> Pak tam bylo myslim 20 % Trial, ale to nevim (jen jsem se koukal na graf, RNRc> necetl jsem k tomu poznamky), zda-li jsou to ti, kteri si vezmou vzorek RNRc> zdarma nebo udelaji zkusebni nakup. RNRc> Nutno dodat, ze se jednalo o FMCG a americky trh.Received on Tue, 4 Jan 2005 13:21:27 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 13:22 CET