Re: Konverzni pomer je vsude 5 %

From: Tomas Urbanek <tomas.urbanek (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 13:21 CET
Zdravim,

 "trial" jsou ti, kteri sice produkt vyzkousi, ale nestali se stalymi
 zakazniky.

-- 
 Tomas


RNRc> Mimochodem, zrovna vcera jsem si listovali kapitolou z sice deset let stare
RNRc> knizky Introduction to Marketing and Advertising (800 stran), kde byl
RNRc> priklad kampane (vyzkum), ktera zasahne opakovane celou populaci.

RNRc> Pamatuji si dve cisla: 90 % populace bude o produktu vedet a 5 % se stane
RNRc> stalymi zakazniky. Takze konverzni pomer je i off-line zhruba 5 %.

RNRc> Pak tam bylo myslim 20 % Trial, ale to nevim (jen jsem se koukal na graf,
RNRc> necetl jsem k tomu poznamky), zda-li jsou to ti, kteri si vezmou vzorek
RNRc> zdarma nebo udelaji zkusebni nakup.

RNRc> Nutno dodat, ze se jednalo o FMCG a americky trh.
Received on Tue, 4 Jan 2005 13:21:27 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 13:22 CET