> >> nekdy mam pocit, ze "SEO/SEM-bublina" uz splaskla :-) > > Myslim, ze teprve jde poradne nahoru. A vzhledem k tomu, ze > velke reklamni > site zacinaji skupovat SEO/SEM agentury, asi nas poradny boom > teprve ceka. V > prosinci byla koupena napr. iProspect, nejstarsi SEO/SEM > agentura na svete. > Koupila je Aegis, kam patri napr. i Carat. > > Chapejte, na internetu je cim dal tim vice lidi, kteri na nem > travi stale > vice casu a utraceji na nem stale vice penez. Televizni > reklama zacina byt > pekne neucinna. Kam ty penize asi pujdou? abych upresnil svou nedotazenou myslenku: "ano, bublina splaskla. nyni je cas zacit SEM/SEO efektivne vyuzivat." pokud jde o ty penize a kam pujdou, naprosto presne vim, co tim myslite ;-) nerekl bych, ze TV reklama je obecne neucinna, akorat lidicky, co ji delaji, se obcas (nebo casto) utnou a nektere veci, pro ktere je idealni spise online marketing, nez TV reklama, stejne nakonec nacpou do TV misto na Net. a proc? vzdyt prece s tim chlapkem z TV reklamky chodi na golf, tak se s nim nerozejde jenom proto, ze online reklama by mela vetsi ROI. idealnim resenim je spojeni TV (ruzne kratke teasery) a Netu, ale o tom by mohli mluvit jini. hezky den milan jakelReceived on Tue, 4 Jan 2005 13:17:48 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 13:17 CET