RE: Vymezeni transakce [Re: Konverzni pomer]

From: Milan Jakel <jakel-list (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 13:17 CET
> >> nekdy mam pocit, ze "SEO/SEM-bublina" uz splaskla :-)
> 
> Myslim, ze teprve jde poradne nahoru. A vzhledem k tomu, ze 
> velke reklamni 
> site zacinaji skupovat SEO/SEM agentury, asi nas poradny boom 
> teprve ceka. V 
> prosinci byla koupena napr. iProspect, nejstarsi SEO/SEM 
> agentura na svete. 
> Koupila je Aegis, kam patri napr. i Carat.
> 
> Chapejte, na internetu je cim dal tim vice lidi, kteri na nem 
> travi stale 
> vice casu a utraceji na nem stale vice penez. Televizni 
> reklama zacina byt 
> pekne neucinna. Kam ty penize asi pujdou?

abych upresnil svou nedotazenou myslenku: "ano, bublina splaskla. nyni je
cas zacit SEM/SEO efektivne vyuzivat."
pokud jde o ty penize a kam pujdou, naprosto presne vim, co tim myslite ;-)

nerekl bych, ze TV reklama je obecne neucinna, akorat lidicky, co ji delaji,
se obcas (nebo casto) utnou a nektere veci, pro ktere je idealni spise
online marketing, nez TV reklama, stejne nakonec nacpou do TV misto na Net.
a proc? vzdyt prece s tim chlapkem z TV reklamky chodi na golf, tak se s nim
nerozejde jenom proto, ze online reklama by mela vetsi ROI.
idealnim resenim je spojeni TV (ruzne kratke teasery) a Netu, ale o tom by
mohli mluvit jini.

hezky den
milan jakel
Received on Tue, 4 Jan 2005 13:17:48 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 13:17 CET