Mimochodem, zrovna vcera jsem si listovali kapitolou z sice deset let stare knizky Introduction to Marketing and Advertising (800 stran), kde byl priklad kampane (vyzkum), ktera zasahne opakovane celou populaci. Pamatuji si dve cisla: 90 % populace bude o produktu vedet a 5 % se stane stalymi zakazniky. Takze konverzni pomer je i off-line zhruba 5 %. Pak tam bylo myslim 20 % Trial, ale to nevim (jen jsem se koukal na graf, necetl jsem k tomu poznamky), zda-li jsou to ti, kteri si vezmou vzorek zdarma nebo udelaji zkusebni nakup. Nutno dodat, ze se jednalo o FMCG a americky trh. Rob http://www.robertnemec.com/ - zkuste tam mrknout, prekvapi Vas :-)Received on Tue, 4 Jan 2005 12:51:19 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 12:52 CET