Konverzni pomer je vsude 5 %

From: Robert Nemec (RobertNemec.com) <rob_list (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 12:51 CET
Mimochodem, zrovna vcera jsem si listovali kapitolou z sice deset let stare 
knizky Introduction to Marketing and Advertising (800 stran), kde byl 
priklad kampane (vyzkum), ktera zasahne opakovane celou populaci.

Pamatuji si dve cisla: 90 % populace bude o produktu vedet a 5 % se stane 
stalymi zakazniky. Takze konverzni pomer je i off-line zhruba 5 %.

Pak tam bylo myslim 20 % Trial, ale to nevim (jen jsem se koukal na graf, 
necetl jsem k tomu poznamky), zda-li jsou to ti, kteri si vezmou vzorek 
zdarma nebo udelaji zkusebni nakup.

Nutno dodat, ze se jednalo o FMCG a americky trh.

Rob
http://www.robertnemec.com/ - zkuste tam mrknout, prekvapi Vas :-) 
Received on Tue, 4 Jan 2005 12:51:19 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 12:52 CET