Vymezeni transakce [Re: Konverzni pomer]

From: Martin Kopta <martin.kopta (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 10:58 CET
---> Bonjour,

> zrovna koukam na Jirkuv blog a mam stale vetsi nutkani chapat konverzni
> pomer jako celkovy pocet navstevniku LOMENO pocet tech navstevniku, 
 > kterym jsme uspokojili informacni potrebu

a zase zalezi na tom, co uz tu rikal v noci Marek: jak definujete
transakci. Pokud je vasim cilem informovat (a umite zjistit, kdyz
uz je uzivatel informovany), pak ke konverzi dochazi v i bez nakupu.

Abysme nezustavali porad jen u SEM, tak na konverzi stoji affiliate
marketing. A tam si vzdycky zadavatel definuje, co je transakci a cemu
pocita konverzi.

Pokud je napriklad vasim cilem ziskat kontaktni udaje na zajemce
o testovani pripravku na hubnuti, tak konverze probehne ve chvili,
kdy uzivatel na webu vyplni dotaznik, a teprve pak dostane zaplaceno
majitel webu, kde jste "inzerovali".

(Mimochodem, kdyby vas nekoho zajimalo, jak inzerovat prostrednictvim
affiliate marketingu na ceskem internetu, prave v Advertures spoustime
novy projekt, mozna byste si ho chteli vyzkouset.)

> nekdy mam pocit, ze "SEO/SEM-bublina" uz splaskla :-)

Bublina jistě. Ale to vpodstatě znamená jen to, že cenu kliku nezvyšují
inzerenti, kterým se investice do SEM nevracejí. ;-) Pro klienty je to
dobrá zpráva.

--
=M=
Received on Tue, 04 Jan 2005 10:58:22 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 10:58 CET