---> Bonjour, > zrovna koukam na Jirkuv blog a mam stale vetsi nutkani chapat konverzni > pomer jako celkovy pocet navstevniku LOMENO pocet tech navstevniku, > kterym jsme uspokojili informacni potrebu a zase zalezi na tom, co uz tu rikal v noci Marek: jak definujete transakci. Pokud je vasim cilem informovat (a umite zjistit, kdyz uz je uzivatel informovany), pak ke konverzi dochazi v i bez nakupu. Abysme nezustavali porad jen u SEM, tak na konverzi stoji affiliate marketing. A tam si vzdycky zadavatel definuje, co je transakci a cemu pocita konverzi. Pokud je napriklad vasim cilem ziskat kontaktni udaje na zajemce o testovani pripravku na hubnuti, tak konverze probehne ve chvili, kdy uzivatel na webu vyplni dotaznik, a teprve pak dostane zaplaceno majitel webu, kde jste "inzerovali". (Mimochodem, kdyby vas nekoho zajimalo, jak inzerovat prostrednictvim affiliate marketingu na ceskem internetu, prave v Advertures spoustime novy projekt, mozna byste si ho chteli vyzkouset.) > nekdy mam pocit, ze "SEO/SEM-bublina" uz splaskla :-) Bublina jistě. Ale to vpodstatě znamená jen to, že cenu kliku nezvyšují inzerenti, kterým se investice do SEM nevracejí. ;-) Pro klienty je to dobrá zpráva. -- =M=Received on Tue, 04 Jan 2005 10:58:22 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 10:58 CET