Re: Konverzni pomer

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 04. 01. 2005, 01:07 CET
Daniel.Peder@Infoset.cz, Tuesday, January 4, 2005 12:26:01 AM napsal(a):

> dam vam priklad na kterem chci demonstrovat, proc pro sledovani
> ucinnosti reklamy je treba za konverzi povazovat kazdy nakup
> jednotlive a nikoliv pouze prvni nakup unikatniho zakaznika:

Ale jo, ten priklad je fajn a pro urcite typy byznysu ospravedlnuje
Vasi metodiku. Obdobne by vsak sel vymyslet jiny priklad, ktery
funguje mnohem lepe s tou druhou metodikou.

Pojdme to uzavrit tak, ze zpusob mereni konverze by mel byt (jako
ostatne vsechno) usit presne na miru konkretnimu projektu a jeho
specifickemu charakteru.

Zdravi,

Marek Prokop
Received on Tue, 4 Jan 2005 01:07:37 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 04. 01. 2005, 01:10 CET