Re: Konverzni pomer

From: Marek Prokop <mprokop (zavinac)>
Date: 02. 01. 2005, 12:10 CET
Petr   Novák, Sunday, January 2, 2005 10:42:26 AM napsal(a):

> Rekneme, ze bych prodaval kosile a vetsinu navstev generoval pres
> preferencni zobrazovani odkazu ve vyhledavacich (tedy cilene).
> Kdybych dosahoval treba 5% konverzniho pomeru (kazdy dvacaty
> nakoupi), muzu to brat jako uspech?

Myslim, ze ano, i kdyz kosile jsem nikdy neprodaval.

> Chapu, ze u nektereho zbozi (treba elektronika, bile zbozi) je
> konkurence hodne velka, takze by i hodnota konverzniho pomeru mohla
> pres dobre cileni dosahovat mnohem mensich hodnot.

Nejde jenom o konkurencnost segmentu. Konverzni pomer urcuje mnoho
dalsich faktoru: pomer navstevniku, kteri chteji koupit a tech, kteri
hledaji jen informace, kolik navstev v prumeru potrebuji navstevnici k
rozhodnuti koupit apod. Dulezite je i to, nakolik jste schopen
konverzni pomer zmerit, pokud treba vetsina zakazniku objedna
telefonicky.

Zdravi,

Marek Prokop
Received on Sun, 2 Jan 2005 12:10:08 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 01. 2005, 12:13 CET