Petr Novák, Sunday, January 2, 2005 10:42:26 AM napsal(a): > Rekneme, ze bych prodaval kosile a vetsinu navstev generoval pres > preferencni zobrazovani odkazu ve vyhledavacich (tedy cilene). > Kdybych dosahoval treba 5% konverzniho pomeru (kazdy dvacaty > nakoupi), muzu to brat jako uspech? Myslim, ze ano, i kdyz kosile jsem nikdy neprodaval. > Chapu, ze u nektereho zbozi (treba elektronika, bile zbozi) je > konkurence hodne velka, takze by i hodnota konverzniho pomeru mohla > pres dobre cileni dosahovat mnohem mensich hodnot. Nejde jenom o konkurencnost segmentu. Konverzni pomer urcuje mnoho dalsich faktoru: pomer navstevniku, kteri chteji koupit a tech, kteri hledaji jen informace, kolik navstev v prumeru potrebuji navstevnici k rozhodnuti koupit apod. Dulezite je i to, nakolik jste schopen konverzni pomer zmerit, pokud treba vetsina zakazniku objedna telefonicky. Zdravi, Marek ProkopReceived on Sun, 2 Jan 2005 12:10:08 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 01. 2005, 12:13 CET