Re: Konverzni pomer

From: Petr Novák <petronline (zavinac)>
Date: 02. 01. 2005, 10:42 CET
Zajimaly by me realne dosahovane hodnoty konverzniho pomeru. Rekneme, ze bych prodaval kosile a vetsinu navstev generoval pres preferencni zobrazovani odkazu ve vyhledavacich (tedy cilene). Kdybych dosahoval treba 5% konverzniho pomeru (kazdy dvacaty nakoupi), muzu to brat jako uspech? Chapu, ze u nektereho zbozi (treba elektronika, bile zbozi) je konkurence hodne velka, takze by i hodnota konverzniho pomeru mohla pres dobre cileni dosahovat mnohem mensich hodnot.
Diky za tipy :-)
Petr Novak
______________________________________________________________
> Od: Marek Prokop <mprokop@prokopsw.cz>
> Komu: reklama@nawebu.cz
> Datum: Sat, 1 Jan 2005 23:30:07 +0100
> Předmět: Re: Konverzni pomer
>
> Petr   Novák, Saturday, January 1, 2005 9:12:50 PM napsal(a):
> 
> > existuje nejaka prumerna hodnota konverzniho pomeru,
> 
> Nepochybne ano.
> 
> > kterou lze brat jako zaklad pro predbezne kalkulace?
> 
> Zcela jiste ne -- realne odchylky od pomyslneho stredu mohou byt
> prilis velike. Zalezi na tom, co prodavate a jak dobre cilene mate
> navstevniky.
> 
> Zdravi,
> 
> Marek Prokop
> 
> 
> 
> ----------------------------------------------------------- reklama -----
> Vse o virech i antivirech. http://www.slunecnice.cz/antiviry
> -------------------------------------------------------------------------
> 
> Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
> 
Received on Sun, 02 Jan 2005 10:42:26 +0100

This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 01. 2005, 10:42 CET