Zajimaly by me realne dosahovane hodnoty konverzniho pomeru. Rekneme, ze bych prodaval kosile a vetsinu navstev generoval pres preferencni zobrazovani odkazu ve vyhledavacich (tedy cilene). Kdybych dosahoval treba 5% konverzniho pomeru (kazdy dvacaty nakoupi), muzu to brat jako uspech? Chapu, ze u nektereho zbozi (treba elektronika, bile zbozi) je konkurence hodne velka, takze by i hodnota konverzniho pomeru mohla pres dobre cileni dosahovat mnohem mensich hodnot. Diky za tipy :-) Petr Novak ______________________________________________________________ > Od: Marek Prokop <mprokop@prokopsw.cz> > Komu: reklama@nawebu.cz > Datum: Sat, 1 Jan 2005 23:30:07 +0100 > Předmět: Re: Konverzni pomer > > Petr Novák, Saturday, January 1, 2005 9:12:50 PM napsal(a): > > > existuje nejaka prumerna hodnota konverzniho pomeru, > > Nepochybne ano. > > > kterou lze brat jako zaklad pro predbezne kalkulace? > > Zcela jiste ne -- realne odchylky od pomyslneho stredu mohou byt > prilis velike. Zalezi na tom, co prodavate a jak dobre cilene mate > navstevniky. > > Zdravi, > > Marek Prokop > > > > ----------------------------------------------------------- reklama ----- > Vse o virech i antivirech. http://www.slunecnice.cz/antiviry > ------------------------------------------------------------------------- > > Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/ >Received on Sun, 02 Jan 2005 10:42:26 +0100
This archive was generated by hypermail 2.1.8 : 02. 01. 2005, 10:42 CET