OK, se vším souhlasím, ale stále jste mi neodpověděl na otázku. Když proti vydavatelům emailových databází tolik bojujete jak byste vyřešil situaci kdy chceme uspokojit "solidní" klienty, kteří rozesílají pouze poptávky nebo přiměřené obchodní nabídky a neuspokojit spammery, kteří posílají návody na zvětšení penisu, prodávají živou vodu, apod. ? Tohle mě zajímá, kdo mi dokáže poradit. Ne jenom takový výkřiky ze tmy, že sme podvodníci apod. S pozdravem Petr Valeš www.hledat.cz - Katalog firem ----- Original Message ----- From: "Martin Vobr" <martin.vobr@rebex.cz> To: <reklama@nawebu.cz> Sent: Thursday, June 26, 2003 3:58 PM Subject: RE: Pánové a dámy, co je to e-mail? > -----Original Message----- > From: Petr Valeš - Hledat.CZ [mailto:pvales@hledat.cz] > Sent: Thursday, June 26, 2003 3:42 PM > To: reklama@nawebu.cz > Subject: Re: Pánové a dámy, co je to e-mail? > > > > Dobře, tak jinak: > > Jak rozlišíte zákazníka, který si chce koupit databázi firem > pro SPAM a který chce oslovit firmy s poptávkou nebo s > korektní obchodní nabídkou ve svém oboru ? Co vlastně máte > proti tomu, že např. Albertina prodává data o firemních > emailech ? Vždyť je to zcela stejná informace jako např. > telefonní číslo. Castecne mate pravdu. Na telefon ale je ale komunikace 1-to-1 - aby se telefonicky ospamovala 10 000 firem potrebuju 10 000krat vynalozit cas nejakeho pracovnika z call centra. To je drahe a dela to malokdo. Hromadny email je naproti tomu komunikace 1-to-mnoho. Zadavatele reklamy to nestoji skoro nic, marni ale cas tisicu lidi. Proti cold-callum neni treba tolik bojovat, protoze jsou drahe a proto mene caste. Proti spamu je boj nutny, protoze nema zabudovany zadny samoregulujici mechanismus. > Přijde mi, že byste nejraději e-mailovou B2B komunikaci úplně zakázal. Nikoliv. Mam denne v mailboxu nekolik set mailu, z vetsi casti bud konference nebo b2b komunikace, z mensi casti soukrome veci. A k tomu denne 20-150 spamu. Vetsinu mi jich sice chyti SpamNet, ale stejne se musim obcas podivat jestli mezi nimi neni nejaky dulezity email. Mozna je hlavni problem v cileni. Pokud je rozesilani nabidek drahe tak se se spameri zameri na presne cileni (vyhodne pro obe strany). Pokud je cena rozesilky skoro nulova tak se nabidka rozesle tisicum a situace se znacne meni. ----------------------------------------------------------- reklama ----- Vse, co potrebujete vedet o ceskem Internetu. http://www.lupa.cz ------------------------------------------------------------------------- Archiv konference, navod k odhlaseni/prihlaseni: http://reklama.nawebu.cz/
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 26. 06. 2003, 16:06 CEST