[25.06.2003 16:14] 'Marek Prokop <mprokop@prokopsw.cz>' diskutoval takto: > ysha [SMTP:ysha@mail.cz] napsal: > > > jeste jsem se nesetkal s nikym (a ani > > o nikom takovem neslysel) kdo by na > > zaklade emailoveho spamu nebo vhozenych > > letaku do schranky prestal podnikat > > Ja jsem se setkal s mnoha. Zkuste nejakou americkou konferenci o > podnikani na webu a setkate se take. Nebo si, jak jsem tu nekomu > radil, vyhledejte v Googlu clanky o spamu v serioznich > zahranicnich mediich. Konkretnich prikladu i rozsahlych analyz > skod, ktere spam zpusobuje, najdete vic nez dost. > > > proste s nazorem pana Kucery na tento > > konkretni priklad nesouhlasim > > Ja naopak souhlasim bez vyhrad se vsim, co sem zatim Mira Kucera > k tematu napsal. Samozrejme neni problem, kdyz jeden pekar > osolovi osobnim emailem pet supermarketu. Dokonce ani neni vazny > problem, kdyz jeden pekar oslovi neadresnym emailem 1000 > obchodu. Jenze je to ale ten typ situace, u ktere se musite > zeptat, co by se stalo, kdyby to udelal kazdy. A 100 tisic > pekaru a dalsich podnikatelu, kteri jednou mesicne oslovi ema > ilem 10000 svych potencialnich zakazniku, to uz problem je, > nemyslite? > > Bohuzel, pri soucasnych nakladech na posilani emailu neexistuje > s vyjimkou nasili (=zakonu) nic, co by tem sto tisicum > podnikatelu v necem takovem zabranilo. Jestli Vam spravne rozumim, tak rikate zakazat JAKYKOLIV EMAIL S OBCHODNI NABIDKOU adresovany komukoliv kdo si tuto nabidku nevyzadal? A jestli ANO, pak bych se chtel zeptat, zda a PROC byste takovy zakaz rozsiril nebo nerozsiril na VSECHNY obchodni a reklamni zpravy na svete. Tj. vcetne banneru, billboardu, televiznich reklam, atd... Vdyt se by preci podobne dalo rict, ze sice nezatezuji internet ale obtezuji a pachaji "skody" jinym zpusobem. -- Dan Peder ... muj nazor znas. Nez si pomyslis ze jsem blb, zkus pochopit jak jsem to myslel ... :) ( hic sunt leones )
This archive was generated by hypermail 2.1.3 : 25. 06. 2003, 16:40 CEST